اجاره ماشین عروس لکسوس

اجاره ماشین عروس لکسوس در تهران و شهرستان‌ها

اجاره ماشین عروس لکسوس در ایران: سامانه ایرنت کار یکی از بزرگترین ارائه دهندگان خدمات کرایه ماشین عروس از جمله اجاره ماشین عروس لکسوس در تهران و شهرستان‌هاست. برای کسب اطلاعات بیشتر در‌خصوص شرایط عقد قرارداد، بیمه و همچنین قیمت ماشین عروس لکسوس با همکاران ما در بخش پشتیبانی تماس بگیرید. در ادامه این مطلب نیز مطالبی برای آگاهی شما عزیزان گرد آورده‌ایم.


ماشین عروس لکسوس ، برای عروسی لوکس شما


لکسوس یکی از زیر مجموعه های شرکت ژاپنی تویوتاست که طراحی و تولید خودروهای لوکس و سفارشی را بر‌عهده دارد. این خودروی زیبا با طراحی چشمگیر خود تجربه یک رانندگی بی صدا و روان را برایتان فراهم می‌کند. اگر برای مراسم عروسی خود به دنبال یک خودروی زیبا هستید، قطعا ماشین عروس لکسوس یک انتخاب عالی خواهد بود.

اولین مدل‌های لکسوس در سال 2008 وارد ایران شدند و از آن روز تاکنون چندین مدل از این خودرو به جمع خودروهای لوکس ایران پیوسته‌اند. برای اطلاع از شرایط اجاره ماشین‌های لوکس از جمله ماشین عروس لکسوس با ادامه مطلب همراه ما باشید.

مدل خودرو: لکسوس


قیمت در اختیار برون شهری: توافقی
قیمت کرایه روزانه: توافقی
قیمت کرایه هفتگی: توافقی (تخفیف دارد)
قیمت کرایه ماهانه: توافقی

جهت کسب اطلاعات قیمت کرایه ساعتی، بلندمدت، با راننده 

نوع موتور: 4 سیلندر 16 سوپاپه
حداکثر توان موتور: 194 اسب بخار

حجم موتور (سی سی): 2494

حداکثر سرعت در ساعت: 180
حداكثر گشتاور: 210 نيوتن متر
شتاب صفر تا 100 ثانیه: 9.3


مراحل اجاره ماشین عروس لکسوس در ایرنت کار


گام اول:

شرایط کلی اجاره خودرو و موارد قانونی و حقوقی اجاره ماشین عروس لکسوس را در سامانه و از طریق لینکی که در انتهای این بخش قرار داده‌ایم مطالعه نموده و فایل نمونه فرم قرارداد را که به صورت  pdf آماده کرده ایم را دانلود و مشاهده فرمایید.


گام دوم:

اگر مراسم عروسی‌تان مصادف با فصل پیک عروسی و یا تعطیلات رسمی کشوراست، حداقل دو هفته زودتر و در غیر این صورت حداقل سه روز قبل از تاریخ عروسی‌تان از طریق تلفن‌ اعلام شده با همکاران ما تماس گرفته و سفارش خود را ثبت و ماشین عروس لکسوس مورد علاقه‌تان را رزرو نمایید. در این مرحله تمامی سؤالات خود را در خصوص مدارک مورد نیاز، نحوه تحویل باک، زمان و مکان تحویل خودرو، اجاره خودرو با راننده یا بدون راننده و … را بپرسید تا هیچگونه ابهامی برایتان باقی نماند.


گام سوم:

برای تحویل مدارک و امضای قرارداد مراجعه فرمائید و خودرو را طبق شرایط توافق شده به همراه اسناد و مدارک لازم تحویل بگیرید.


گام چهارم:

در پایان مدت قرارداد خودرو را با شرایطی که تحویل گرفته بودید عودت دهید و اسناد ضمانت خود را بازپس بگیرید. یکی از خدمات ایرنت کار برای رفاه شما عزیزان، امکان عودت خودرو در سایر شهرها به دفاتر نمایندگی شرکت می‌باشد. برای این مورد از قبل و به هنگام عقد قرارداد با همکاران هماهنگ فرمائید.

⇓ نمونه فرم قرارداد کرایه خودرو ⇓

قیمت اجاره ماشین عروس لکسوس

قیمت اجاره تمامی خودروهای موجود در ایرنت کار بر اساس سال تولید و مدل خودرو و نیز مدت زمان اجاره خودرو تعیین می‌گردد. طبیعتا در صورت اجاره ماشین عروس لکسوس به صورت هفتگی یا ماهیانه، قیمت اجاره تعدیل خواهد شد.

اگر قصد دارید با ماشین عروس لکسوس اجاره‌ای خود به سفر ماه عسل بروید، در هنگام عقد قرارداد با اعلام این موضوع به همکاران واحد پشتیبانی، از تخفیف مدت قرارداد برخوردار گردید.

وضعیت بیمه ماشین عروس لکسوس چگونه است؟

کلیه خودروهای مجموعه ایرنت کار تحت پوشش بیمه کامل خودرو هستند. به خصوص بیمه ماشین عروس لکسوس، پیش از عقد قرارداد، حداقل تا پایان قرارداد رسمی خودرو تمدید شده است. لذا در صورت بروز حوادث غیر مترقبه جانی و مالی در طول مدت اجاره ماشین عروس لکسوس ، با توجه به توافق طرفین برای نوع بیمه، در صورت رعایت مقررات و قوانین الزامی راهنمایی و رانندگی، خسارات وارده مطابق با قوانین جاری شرکت‌های بیمه‌ محاسبه و پرداخت خواهد شد.

جهت اطلاع از شرایط اجاره ماشین عروس لکسوس با شماره زیر تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا