اجاره ماشین عروس ماکسیما

اجاره ماشین عروس ماکسیما در تهران و شهرستان‌ها

اجاره ماشین عروس ماکسیما در ایران: سامانه ایرنت کار یکی از بزرگترین ارائه دهندگان خدمات اجاره ماکسیما از جمله اجاره ماشین عروس ماکسیما 2017  در تهران و شهرستان‌هاست. کافیست جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط عقد قرارداد، بیمه و همچنین قیمت کرایه ماشین عروس ماکسیما با همکاران ما در بخش پشتیبانی تماس حاصل نمایید. همچنین می‌توانید با مطالعه مطلب زیر، تمامی اطلاعات دقیق اجاره خودرو بدون راننده به ویژه اجاره ماشین عروس ماکسیما را کسب نمایید.

ماکسیمای ژاپن در تهران

شرکت نیسان ژاپن در سال 1998 این مدل از خودروهای خود را به بازار عرضه نمود. مونتاژ این مدل علاوه بر مالزی، در شرکت پارس خودروی ایران تحت لیسانس شرکت نیسان انجام می‌شد. قدرت بالای موتور و نرمی و راحتی داخل آن علت محبوبیت این خودرو در زمان خود بوده است.

خط تولید ماکسیما در ایران متوقف شده اما تولید آن در مالزی همچنان ادامه دارد.

مدل خودرو: نیسان ماکسیما


قیمت در اختیار برون شهری: توافقی
قیمت کرایه روزانه: ۳۰۰.۰۰۰ تومان
قیمت کرایه هفتگی: ۲.۰۰۰.۰۰۰ تومان (تخفیف دارد)
قیمت کرایه ماهانه: ۷.۵۰۰.۰۰۰ تومان

جهت کسب اطلاعات قیمت کرایه ساعتی، بلندمدت، با راننده 

نوع موتور: 6 سیلندر 24 سوپاپه
حداکثر توان موتور: 227 اسب بخار

حجم موتور (سی سی): 3000

حداکثر سرعت در ساعت: 255
حداكثر گشتاور: 288 نيوتن متر
شتاب صفر تا 100 ثانیه: 8


آنچه درباره اجاره ماشین عروس ماکسیما باید بدانید


اجاره ماشین عروس ماکسیما 2017

یکی از مدل های پر طرفدار ماکسیما برای ماشین عروس ، ماکسیما 2017 است که در رده خودروهای بزرگ و زیبا محسوب می‌شود. این خودروی جادار با گل آرایی ویژه ماشین عروس، زیبایی خیره‌کننده‌ای می‌یابد. از این رو یکی از ماشین‌های مورد علاقه زوجهای جوان می‌باشد.

برای کرایه ماشین عروس ماکسیما کافیست با همکاران واحد پشتیبانی تماس گرفته و جهت رزرو برای تاریخ مورد نظر خود در اسرع وقت اقدام فرمائید.

نکات قانونی و نمونه قرارداد اجاره ماشین عروس ماکسیما

پیش از اقدام به اجاره ماشین عروس ماکسیما ، پیشنهاد می‌کنیم در خصوص موارد قانونی و حقوقی اجاره ماشین عروس اطلاعات کافی را کسب نمایید. همکاران ما در مجموعه ایرنت کار، یک نمونه قرارداد رسمی برای اجاره انواع خودرو را تهیه کرده و فایل PDF آن را برای دانلود قرار داده‌اند. پیشنهاد می‌کنیم بر روی لینک زیر کلیک کرده و با دقت این نمونه قرارداد خودرو استیجاری را مطالعه نمایید.

⇓ نمونه فرم قرارداد کرایه ماکسیما در ایران ⇓

وضعیت بیمه ماشین عروس ماکسیما چگونه است؟

 کلیه خودروهای مجموعه ایرنت کار تحت پوشش بیمه کامل خودرو هستند. در خصوص کرایه ماشین عروس ماکسیما ، بیمه خودرو می‌بایست پیش از عقد قرارداد تا پایان قرارداد رسمی خودرو تمدید شده باشد. لذا در صورت بروز حوادث پیش بینی نشده جانی و مالی در طول مدت اجاره ماشین عروس ماکسیما با توجه به توافق طرفین برای نوع بیمه و در صورت رعایت مقررات و قوانین راهنمایی و رانندگی، خسارات و صدمات وارده مطابق با قوانین جاری بیمه‌ها محاسبه می‌گردد.

شیوه تعیین هزینه و قیمت کرایه ماشین عروس ماکسیما

قیمت اجاره ماشین عروس ماکسیما مانند سایر خودروها به مدت اجاره، سال تولید و اجاره همراه با راننده یا بدون راننده بستگی دارد. اجاره خودرو با راننده، شما را از ارائه چک و سایر اسناد ضمانت معاف خواهد کرد.

در صورت اجاره ماشین عروس ماکسیما به صورت هفتگی می‌توانید در هنگام عقد قرارداد از همکاران ما درخواست تعدیل قیمت نمایید. همچنین اجاره ماشین عروس ماکسیما به صورت ماهیانه و یا اجاره هر خودروی دیگری به صورت سالانه برای ارگانها و سازمانها مشمول تخفیف مدت قرارداد می‌گردد.

جهت اطلاع از شرایط اجاره ماشین عروس ماکسیما با شماره زیر تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا