سفری به یاد ماندنی با اجاره ون برای شمال

سفری هیجان انگیز با اجاره ون برای شمال


اجاره ون برای شمال: شمال ایران با زیبایی بی‌نظیر، پهنه بیکران دریای خزر، جنگل‌های سرسبز و جاده‌های رویایی‌اش روح هر گردشگری را تازه می‌کند. بیشتر ایرانی‌ها با این منطقه خوش‌آب‌ وهوا آشنا هستند و به محض به دست آوردن کوچکترین فرصتی، باروبندیل را می‌بندند و راهی شمال می‌شوند. یکی از بهترین راه‌ حل‌های پیش رو، اجاره ون برای شمال می‌باشد. در ادامه مطلب به بررسی مزایا، معایب و همچنین نحوه کرایه ون تا شمال خواهیم پرداخت.

کرایه ون دربستی ٫ کرایه ون با راننده


         VAN Benz Vito         Toyota Haice

       Maxus V80              Hyundai H350

             FIAT Ducato            Van Delica


در اختیار برون شهری – روزانه – هفتگی – ماهانه – با راننده


۱۰۰ هزار تومن تخفیف با کد otg1401

image


آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که با کرایه ون تا شمال به مسافرت بروید؟


شاید خیلی‌ها دوست داشته باشند برای مسافرت شمال را انتخاب کنند، اما به‌دلیلِ نداشتن خودروی مناسب، گرانیِ بلیط اتوبوس‌ها و خودروهای سواری، آشنا نبودن با مسیرها و ترس از سرگردان شدن بی‌خیالِ این سفر خاطره‌انگیز می‌شوند.

بعضی دیگر دوست دارند دسته‌جمعی، با اعضای فامیل، دوستان دوران دانشگاه یا همکاران شمال بروند و چند روزی آرامش داشته باشند.

اما در این صورت باید چند تا اتومبیل راه بیندازند و چون در خودروهای جدا از هم هستند، در طول مسیر به آنها خوش نمی‌گذرد. برخی از مسیرهای شمال هم پرپیچ‌وخم است و مسلما در سفرهای دسته‌جمعی نگرانی بیشتری به افراد دست می‌دهد. اما آیا تا کنون به کرایه ون تا شمال فکر کرده‌اید؟


اما این یک رؤیای محال نیست!


اینبار سفر خود را با اجاره ون تا شمال خاطره‌انگیز کنید، زیرا شرکت‌های اجاره ون با همه این مشکلات به خوبی آشنا هستند و تمام نگرانی‌های شما را برطرف می‌کنند.
با اجاره خودروهای جادار ون به همراه راننده‌ای ماهر و باتجربه که همه مسیرهای بکر و وسوسه‌انگیز شمال را مثل کف دست می‌شناسد، سفری خاطره‌انگیز را برای خودتان و عزیزان‌تان رقم بزنید. البته اجاره ون تا شمال ، محاسن دیگری نیز دارد که در ادامه مطلب به آن پرداخته‌ایم.


مزایای کرایه ون برای شمال نسبت به خودروهای دیگر


  • کرایه ون تا شمال مزایای بسیار زیادی دارد. اولین مزیت این است که ون اندازه‌ای متناسب دارد و جمع‌وجور است. ظرفیت آن از ۶ تا ۱۵ نفر متغیر است. بنابراین برای جمع‌های کوچک بسیار مناسب است. همه هم می‌توانند در مسیر کنار هم باشند و با هم بگویند و بخندند و خوش باشند.
  • دومین مزیت کرایه ون تا شمال ، صندلی‌های راحت و قابل تنظیم آن هم برای بزرگسالان هم برای کودکان است.
  • ضمن اینکه قیمت مقرون‌به‌صرفه و حتی امکاناتی مانند wifi دارد! دیگر از این بهتر هم می‌شود؟ می‌توانید از جمع‌تان عکس بگیرید و همان لحظه با دوستان‌تان به اشتراک بگذارید.


  • برای اجاره ون تا شمال چه کار کنیم؟


    یکی از شرکت‌های مطمئن و خوش‌سابقه را برای اجاره ون انتخاب کنید. این شرکت باید مجوز رسمی از مراجع ذی‌صلاح داشته باشد و بیمه‌نامه مسافرتی، قرارداد و فاکتور رسمی به شما ارائه کند. چنین شرکتی، سلامت و آرامشِ خیال در سفر را برایتان به همراه خواهد داشت.

    شرکت‌های اجاره ون، رانندگان و کارمندان خوش‌اخلاق و باتجربه‌ای دارد. همچنین مشاوران این شرکت‌ها درباره اجاره ون برای شمال، تعیین مسیر سفر و سوالاتی که دارید شما را راهنمایی می‌کنند. کافیست جهت کسب اطلاعات بییشتر بر روی لینک روبرو کلیک کنید: کرایه ون مناسب برای مسافرت شمال

    برای اجاره ون تا شمال، هم می‌توانید راننده داشته باشید و هم می‌توانید ون بدون راننده اجاره کنید. اگر راننده داشته باشید هیچ نگرانی نخواهید داشت. در غیراین‌صورت باید مسیرهای منتهی به شمال و شرایط رانندگی ون را بشناسید.

    مسیرهای منتهی به گیلان از آزادراه قزوین – رشت صورت می‌گیرد و مسیرهای منتهی به مازندران جاده هراز، جاده فیروزکوه و جاده چالوس هستند.

    شرکت‌های اجاره‌دهنده ون درباره مسیرها، ترافیک و موارد ایمنی، امکانات اقامتی و نظایر آنها اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار می‌دهند.


    شرایط اجاره ون تا شمال چیست؟


  • مدارک موردنیاز برای اجاره ون تا شمال :
    ↵ مدرکی که محل کار یا سکونت شخص اجاره‌کننده را اثبات کند
    ↵ کارت شناسایی معتبر

  • برای رانندگی ون، شرایط زیر را داشته باشید:

↵ داشتن حداقل سن ۲۰ سال
↵ گواهینامه رانندگی ون
↵ گواهینامه رانندگی معتبر با حداقل اعتبار زمانی ۶ ماه

چند نکته ضروری در مورد کرایه ون برای شمال


کرایه ون برای شمال اگر به صورت دربستی و برای چند روز باشد، با توجه به مدت‌زمان سفر تعیین می‌شود و توافقی است. شرایط پرداخت به این صورت است که ابتدا مبلغی به صورت ودیعه نقدی (دیپوزیت) پرداخت می‌شود و سپس کل کرایه در زمان تحویل خودرو از طریق پرداخت نقدی و یا کارت اعتباری صورت می‌گیرد. مبلغ ودیعه با توجه به نوع خودروهای درخواستی متفاوت است و در زمان عودت خودرو به مشتری بازگردانده می‌شود.

۱۰۰ هزار تومن تخفیف با کد otg1401

image

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا