نکات انتخاب ماشین عروس

نکات انتخاب ماشین عروس

نکات انتخاب ماشین عروس: برای بهترین شب زندگی مشترک شما، مجموعه ایرنت کار کلیه خدمات مرتبط با اجاره ماشین، اجاره خودرو بدون راننده را با بهترین قیمت ارائه می‌نماید. جهت اطلاع از مهمترین نکات انتخاب ماشین عروس از شما دعوت می کنیم با ادامه این مطلب همراه باشید. همچنین برای دریافت پاسخ سوالات خود ، از طریق شماره زیر با همکاران ما در بخش پشتیبانی تماس حاصل فرمائید.


مهمترین نکات انتخاب ماشین عروس


هنگام برنامه‌ریزی مراسم جشن ازدواجتان اگر تصمیم به اجاره ماشین عروس از ایرنت کار دارید، پیشنهاد می‌کنیم حداقل از یک ماه قبل (به خصوص در فصل پیک عروسی و تعطیلات رسمی) اقدام نمائید تا با ترافیک درخواست مشتریان مواجه نشده و بتوانید خودروی دلخواه را سفارش دهید.

قبل از هر چیز درباره نوع خودرو تصمیم بگیرید. آیا خودروی لوکس و مدرن دوست دارید یا قدیمی و کلاسیک؟ کروک می‌خواهید یا کوپه؟ شاید ماشین عروس لیموزین با یک راننده یونیفرم پوش را ترجیح می‌دهید؟

مدت زمانی که می‌خواهید خودرو را در اختیار داشته باشید تعین کنید. آیا برای فقط یک شب خودرو را اجاره خواهید کرد یا برنامه سفر ماه عسل نیز در پیش خواهید داشت؟ هنگام ثبت سفارش لازم است مدت اجاره خودرو در قرارداد قید شود. در صورت اجاره هفتگی یا ماهانه خودرو، تخفیفاتی برایتان در نظر خواهیم گرفت.

یکی از مهمترین نکات انتخاب ماشین عروس تصمیم‌گیری درباره اجاره خودرو با راننده و یا بدون راننده است. برخی از مشتریان برای تمرکز بر لذت بردن از لحظات خود، استرس رانندگی با خودروی امانی را دوست ندارند و ترجیح می‌دهند خودرو را با راننده اجاره نمایند. طبق قوانین، در اجاره خودرو همراه با راننده، نیازی به ارائه اسناد ضمانت و مبلغ ودیعه نیست.

⇓ برای آشنایی با موارد قانونی اجاره خودرو و نمونه قرارداد روی لینک زیر کلیک کنید ⇓


مراحل انتخاب ماشین عروس از ایرنت کار


  1. -در سامانه ایرنت کار، به صفحه لیست قیمت مراجعه و از بین انواع خودروهای موجود، بر‌اساس بودجه خود اتومبیل دلخواه را انتخاب کنید.
  2. شرایط و قوانین اجاره خودرو را مطالعه و فرم نمونه قرارداد را دانلود و تکمیل فرمائید.
  3. در بخش مدارک مورد نیاز، مدارک لازم را مشاهده و آنها را آماده فرمائید. همانطور که ملاحظه می‌فرمائید، اگر تهیه هر یک از مدارک ضمانت برایتان مقدور نباشد، با دریافت مشاوره تلفنی از واحد پشتیبانی ایرنت کار می‌توانید درخواست مدارک جایگزین بنمائید.
  4. جهت رزرو خودرو برای تاریخ مورد نظر خود، با شماره‌های درج شده در سایت تماس گرفته و با پرداخت پیش پرداخت خودروی خود را رزرو نمائید.
  5. در موعد مقرر جهت ارائه اسناد و مدارک لازم و عقد قرارداد به موسسه مراجعه نمایید.
  6. خودروی دلخواه خود را طبق توافق، در زمان و مکان مشخص شده تحویل بگیرید.

ما انتخاب اول هر نوع سلیقه‌ای هستیم


در ایرنت کار انواع مختلف خودروهای لوکس مانند پورشه، سانتافه، سراتو، بی ام و، بنز، هیوندای و کیا در کنار لیموزین و خودروهای قدیمی و کلاسیک برای شب پر خاطره شما مهیا می‌باشد.

برای رزرو خودروی مورد علاقه خود برای مراسم باشکوه ازدواجتان، در ایرنت کار بهترین شرایط را خواهید یافت.

♣∩ آرزوی ما خوشبختی و شادی شماست ∩♣

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا