ماشین عروس چی خوبه ؟

ماشین عروس چی خوبه

ماشین عروس چی خوبه ؟ این سوال یک از سوالات اساسی زوج‌های جوان و یا خانواده‌های آنهاست که هنگام انتخاب ماشین عروس پیش می‌آید. سامانه ایرنت کار یکی از بزرگترین ارائه دهندگان خدمات اجاره ماشین عروس در ایران می‌باشد که با مجموعه متنوعی از اتومبیل‌ها، در انتخاب ماشین عروس مناسب به شما کمک می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انواع گزینه‌های قابل انتخاب برای ماشین عروس با شماره درج شده تماس حاصل فرمائید و از راهنمایی تلفنی کارشناسان سامانه بهره‌مند گردید.


ماشین عروس چی خوبه ؟


در پاسخ به سوال « ماشین عروس چی خوبه » باید گفت فاکتورهای مختلفی را باید در نظر بگیرید. میزان بودجه در نظر گرفته شده یکی از عوامل تعیین کننده در انتخاب ماشین عروس مناسب می‌باشد که باعث محدود شدن دایره انتخاب خواهد شد. پس از آن فاکتور سلیقه و علاقمندی شماست که از بین دهها خودرو موجود در محدوده قیمت مورد نظرتان، موجب انتخاب بهترین گزینه می‌شود. در این مطلب سعی می‌کنیم با دسته‌بندی اتومبیل‌های موجود، شما را در یافتن پاسخِ سوال ماشین عروس چی خوبه ، یاری کنیم.


مراحل اجاره ماشین عروس در سه حرکت

پیش از هر چیز برای اینکه دیدگاه روشنی از فرآینده اجاره ماشین عروس در ایرنت کار داشته باشید باید بگوییم به طور کلی با سه حرکت  می‌توانید نسبت به اجاره هر خودرویی از جمله ماشین عروس اقدام نمائید:

1- انتخاب خودروی مناسب

2- تماس با ایرنت کار و رزرو خودرو

3- ارائه مدارک، عقد قرارداد و تحویل گرفتن خودرو

در اولین مرحله  برای انتخاب بهترین گزینه، خوب است به سوالات زیر با دقت پاسخ دهید.

1 چقدر بودجه برای اجاره ماشین عروس در نظر گرفته‌اید؟

برای برگزاری مراسم جشن ازدواج، علیرغم تلاش خانواده‌ها برای برگزاری باشکوه هر چه تمام، قطعا محدودیت‌هایی وجود خواهد داشت. این محدودیت باعث می‌شود زوج‌های جوان با بودجه مشخصی در بین خودروهای اجاره‌ای جستجو نمایند. در ایرنت کار  طیف قیمتی وسیعی از اتومبیل‌ها وجود دارد. از خودروهای ارزان قیمت و اکونومی همچون پژو، سمند، پراید  تا اتومبیل‌های لوکس روز دنیا همچون بنز، بی ام و، مازراتی و لامبورگینی و … وجود دارد. برای مشاهده لیست قیمت خودروها و مقایسه آن‌ها روی لینک زیر کلیک نمائید.

2– ماشین عروس چی خوبه ؟

از بین خودروهایی که با بودجه شما متناسب هستند، به خصوص در محدوده خوردوهای لوکس، فکر کنید و تصمیم بگیرید که از بین سبک‌های زیر به چه نوع خودروهایی علاقمند هستید.

ماشین عروس کلاسیک و قدیمی : این خودروهای قدیمی و نوستالژی برای دسته‌ای از مشتریان ما بسیار جالب توجه هستند. بازسازی فضای تهران قدیم در شب عروسی برای افرادی که روحیه هنری دارند، کار انتخاب ماشین عروس را راحت می‌کند. قبلا درباره اجاره این نوع از اتومبیل‌های دوست داشتنی مطلبی نوشته‌ایم که در لینک زیر می‌توانید بخوانید.

 

اجاره ماشین عروس قدیمی و کلاسیک

 

ماشن عروس لیموزین : اگر شما نیز از علاقمندان لیموزین هستید، شب عروسی تان بهترین زمان برای تجربه لیموزین سواری می‌تواند باشد. این اتومبیل تشریفاتی با راننده یونیفرم پوش خود احساس خاص بودن افراد برجسته سیاسی یا هنری را برایتان تداعی خواهد کرد. پیاده شدن از لیموزین و قدم گذاشتن بر روی فرش قرمز جلوی تالار عروسی، در میان شور و هیجان میهمانان، حتما ارزش یک بار امتحان کردن آن را دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اجاره لیموزین، توصیه می‌کنیم مطلب زیر را از دست ندهید.

 

اجاره ماشین عروس لیموزین در تهران

 

ماشین عروس لوکس و مدرن :در پاسخ به سوال « ماشین عروس چی خوبه » انتخاب از بین دهها نوع خودروی مدرن و زیبا در مدل‌های اسپرت، کوپه، کروک و شاسی بلند از میان برندهای مشهور خودروسازی جهان شاید کار آسانی نباشد، اما پیشنهاد ما به شما این است که حتما سلیقه و نظر همسر آینده خود را در نظر بگیرید و با هم در این مورد تصمیم بگیرید. تنوع زیاد این خودروها در ایرنت کار گزینه‌های زیادی را پیش روی شما قرار می‌دهد. لینک صفحات برخی از خودروهای لوکس که می‌توانید انتخاب کنید را به عنوان نمونه در این بخش ذکر می‌کنیم. بدیهی است برای کسب اطلاع از سایر مدل‌ها، می‌توانید با شماره درج شده در سامانه تماس بگیرید تا همکاران واحد پشتیبانی شما را راهنمایی نمایند.

 

اجاره ماشین عروس بنز

 

اجاره ماشین عروس پورشه

 

اجاره ماشین عروس مازراتی

3– آیا به راننده نیاز دارید؟

اگر گواهینامه رانندگی در ایران را ندارید و یا به هر دلیل تمایلی به رانندگی در خیابان‌های شلوغ تهران در شب عروسی ندارید، این امکان برایتان فراهم است که بتوانید خودرو با راننده مجرب کرایه نمائید. در این صورت تمامی مسئولیت حفظ و نگهداری اتومبیل برعهده وی خواهد بود. با اجاره ماشین عروس با راننده علاوه بر اینکه می‌توانید در کنار همسر خود از لحظات خاطره‌انگیز خود  لذت ببرید، از معافیت ارائه وثیقه نیز برخوردار خواهید شد. لطفا به هنگام رزرو خودرو، همکاران را از تصمیم خود در این خصوص مطلع نمائید.

 ماشین عروس چی خوبه ؟

 

4- آیا برای سفر ماه عسل نیز خودرو را نیاز خواهید داشت؟

اگر تصمیم دارید برای سفر ماه عسل از اتومبیل کرایه‌ای خود استفاده نمائید، به راحتی می‌توانید در هنگام ثبت سفارش، تصمیم خود را اعلام نمائید و از تخفیف ویژه مدت زمان قرارداد برخوردار گردید. در نظر داشته باشید که خودروهای اسپرت و کوچک علیرغم زیبایی خیره‌کننده خود، فضای کافی در قسمت صندوق عقب نداشته و ممکنست برای جادادن چمدان‌هایتان دچار مشکل شوید. همچنین مسیر سفر اگر در مناطق کوهستانی یا بیابانی باشد، بهتر است خودروهای شاسی بلند و مناسب جاده‌های اینچنینی را انتخاب نمائید.

⇓ جهت مشاهده نمونه فرم قرارداد اجاره خودرو کلیک کنید ⇓

پس از انتخاب خودروی مورد نظر خود، لازم است برای رزرو و ثبت سفارش آن با کارشناسان ایرنت کار تماس بگیرید. اما قبل از آن بهتر است درخصوص اسناد و مدارک ضروری و مورد نیاز و همچنین شرایط قرارداد اجاره خودرو مطلع شوید.

قرارداد رسمی ببندید

همانند هر نوع مراوده تجاری بین دو نفر، بین ما و شما قرارداد رسمی با در نظر گرفتن تمامی موارد قانونی و حقوقی منعقد خواهد شد. در این قرارداد تمامی موارد از جمله مشخصات خودرو، مدت قرارداد، نحوه تحویل باک، زمان و مکان تحویل خودرو به مشتری و زمان و مکان بازگشت خودرو قید خواهد شد. برای مطالعه نمونه قرارداد  این صفحه را ببینید.

مدارک را تهیه و آماده نمائید

اسناد و مدارک اصلی مورد نیاز که هنگام امضای قرارداد باید همراهتان باشد، شامل کارت شناسایی معتبر، گواهینامه رانندگی و در صورت اجاره ماشین عروس بدون راننده، یک وثیقه به ارزش خودروی انتخابی است که می‌توانید اطلاعات بیشتر را در صفحه مدارک مورد نیاز بیابید. اگر به هر دلیلی برای تهیه وثیقه دچار مشکل هستید ما راهکارهایی برایتان داریم که  می‌توانید هنگام تماس با واحد پشتیبانی مشکل را مطرح و درخواست راهکار جایگزین نمایید.

نگران بیمه خودرو نباشید

خوب است بدانید تمامی خودروهای ایرنت کار دارای بیمه با پوشش کامل بدنه و شخص ثالث هستند و در صورتی که به مقررات راهنمایی و رانندگی پایبند باشید، در صورت رخ دادن حوادث پیش‌بینی نشده، نگرانی بابت پرداخت خسارات نخواهید داشت. وضعیت بیمه نیز از مواردی است که در قرارداد فی‌مابین مشخصا درج خواهد شد.

اکنون آماده تماس با ایرنت کار هستید

پس از اطلاع از شرایط قرارداد و مدارک مورد نیاز از طریق راهنمای اجاره ماشین عروس ،  زمان آن است که با تلفن مندرج در سامانه ایرنت کار تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت و برای تاریخ مورد نظر اتومبیل را رزرو نمایید. در خصوص زمان رزرو، توجه نمایید که برخی از خودروهای کمیاب، در زمان اوج سفرها و یا تعطیلات رسمی، ممکنست از مدت‌ها قبل رزرو شده باشند، بنابراین در صورت انتخاب این نوع خودروها حتما بازه زمانی مناسب را در نظر بگیرید.

هنگام تماس تلفنی با کارشناسان ایرنت‌کار سعی کنید تمامی اطلاعات لازم را کسب نموده تا هیچ ابهامی برایتان باقی نماند. مثلا درباره مکان تحویل گرفتن و تحویل دادن خودرو، وضعیت باک بنزین و مواردی از این دست حتما از قبل هماهنگی لازم را بنمایید.

وقتی به این مرحله برسید حتما پاسخ این سوال که « ماشین عروس چی خوبه » را دریافت کرده‌اید. در آخرین مرحله از مراحل اجاره ماشین عروس ، برای عقد قرارداد به دفتر ایرنت کار مراجعه نمائید. اگر در مرحله قبلی توافق کرده باشید که خودرو را در محل کار یا سکونت خود در هر جای تهران تحویل بگیرید، همکاران ما در موعد مقرر مراجعه خواهند کرد. با تحویل مدارک و اسنادی که از قبل آماده کرده‌اید و با امضای قراردادی که از پیش پیشنویس آن را مطالعه کرده‌اید، سوئیچ و مدارک ماشین تحویل شما می‌گردد.

از این لحظه تا پایان مدت زمان تعیین شده در قرارداد، شما علاوه بر لذت بردن از رانندگی با ماشین عروس انتخابی خود، مسئول حفظ و نگهداری ماشین امانی هستید. برای بازگرداندن خودرو در پایان زمان قرارداد نیز، طبق توافقاتی که قبلا از لحاظ زمان و مکان تحویل خودرو و نیز وضعیت باک آن با موسسه نموده ‌اید، عمل نمائید.

اگر تمایل دارید برای رفاه میهمانان راه دور خود که از شهرستان‌های دیگر به مراسم عروسی شما می‌آیند وسیله نقلیه تدارک ببینید، پیشنهاد ما اجاره ون از ایرنت کار می‌باشد. با اجاره انواع ون با ظرفیت‌های گوناگون و راننده در اختیار، امکان مشایعت دسته جمعی میهمانانتان را در شب عروسی خواهید داشت. همچنین برای ترانسفر میهمانان گرامی خود به فرودگاه، ایستگاه قطار و یا پایانه‌های مسافربری از این امکان می‌توانید استفاده نمائید. جهت مشاهده شرایط اجاره ون به لینک زیر مراجعه نمائید.

 

کرایه ون با راننده مجرب


هدیه به شما، عضویت در باشگاه مشتریان ایرنت کار


ضمن آرزوی خوشبختی برای شما زوج‌ جوان، کارت طلایی عضویت در باشگاه مشتریان ایرنت کار، هدیه‌ای است که در طول اولین سال زندگی مشترک شما، در هر بار استفاده از خدمات اجاره خودرو، تخفیفات ویژه‌ای را برایتان به ارمغان خواهد آورد. ما معتقدیم با ایرنت کار دیگر هچ کس بدون خودرو نخواهد ماند. پس با خیال راحت برای سفرهای بعدی و مناسبت‌های خود روی ما حساب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا