اجاره خودرو بدون ودیعه و چک

اجاره خودرو بدون ودیعه

اجاره خودرو بدون ودیعه و چک: اگر تصمیم به کرایه خودرو دارید، احتمالاً با این چالش مواجه شدید که اجاره خودرو بدون ودیعه و چک چگونه ممکن است؟ کافیست در ادامه مطلب با ما همراه باشید و پاسخ خود که آیا اجاره خودرو بدون ودیعه و چک امکانپذیر است یا خیر را دریافت نمایید. ضمن اینکه شما می‌توانید از طریق تماس تلفنی سؤالات خود مانند شرایط اجاره ماشین بدون ودیعه و چک را از همکاران ما جویا شوید. با توجه به انواع خدمات مجموعه ایرنت کار، دیگر نگران اجاره خودرو بدون چک و ودیعه نباشید.


شرایط اجاره خودرو بدون ودیعه چیست؟


در ادامه متن به موضوع اجاره ماشین بدون ودیعه خواهیم پرداخت. بنابراین می‌توانید ادامه متن را مطالعه نمایید. اما آنچه که حائز اهمیت است، کسب اطلاعات کافی درخصوص اجاره ماشین در تهران با قیمت مناسب و شرایط منصفانه می‌باشد. به همین دلیل است که توصیه می‌کنیم این متن را تا انتها بطور کامل مطالعه نمایید.

مدارک لازم برای اجاره کردن خودرو عبارتند از:

– گواهینامه رانندگی شخص متقاضی

– یک فقره سفته و یا چک (به مبلغ خودرو)

– چک کارمندی توسط کارمندان دولتی

– گواهی معتبر اشتغال به کار توسط کارمندان

– جواز کسب معتبر برای شاغلین آزاد

– ویزا یا بلیط برگشت برای توریست‌ها و یا مسافرین

 

و اما نکته مهم در مورد اجاره ماشین بدون ودیعه و یا چک:

– در صورتیکه خودرو مورد نظرتان را همراه با راننده کرایه کنید، دیگر نیازی به ارائه چک و یا ودیعه از طرف شخص اجاره کننده نمی‌باشد. بنابراین یکی از راه‌های اجاره خودرو بدون ودیعه و چک، کرایه خودرو به همراه راننده می‌باشد.

– چنانچه بخواهید خودرو موردنظر خود را بدون راننده اجاره کنید و همچنین بخواهید اجاره ماشین بدون ودیعه داشته باشید، کافیست با همکاران ما در بخش پشتیبانی تماس بگیرید. همکاران ما تا حد امکان به شما کمک خواهند کرد تا با جایگزینی روش‌های دیگر، بتوانید اقدام به اجاره کردن خودرو بدون راننده نمایید.

 

البته بدانید که:

چنانچه در شرایطی هستید که فراهم کردن هر یک از مدارک فوق برایتان دشوار می‌باشد، کافیست با شماره تلفن‌های مندرج در وب‌سایت تماس حاصل نمایید. شما می‌توانید شرایط خود را برای همکاران ما بازگو نمایید تا در صورت امکان، روش‌های دیگری را جایگزین کنند. به طور مثال فردی که از طرف محیط کار خود مدارک معتبر نداشته باشد، می‌تواند سند مالکیت خودروی دیگری به ارزش۵۰ میلیون تومان را جایگزین کند.

⇓ دانلود رایگان نمونه قرارداد برای اجاره خودرو ⇓

پیشنهاد ویژه ایرنت کار


چگونه می‌توان خودرو مورد نظر خود را کرایه کرد؟


قبل از اینکه به دنبال راه‌حل‌های اجاره خودرو بدون چک و ودیعه باشید و هرگونه تصمیم گیری و اقدام در مورد اجاره کردن خودرو، ابتدا می‌بایست مدل ماشین مورد نظر خود را انتخاب نمایید.
مهمترین عامل در انتخاب مدل خودرو: میزان بودجه و خواسته‌های شما و هدفتان از کرایه خودرو می‌باشد.

در صورتیکه قصد کرایه کردن ماشین از مجموعه ایرنت کار را دارید و البته به دنبال شرایط اجاره خودرو بدون ودیعه هستید، می‌توانید با خیال آسوده ماشین مورد نظر خود را انتخاب نمایید. زیرا مجموعه ایرنت کار دارای متنوع‌ترین کلکسیون خودروهای موجود در بازار همراه با شرایط استثنایی است. کافیست هماهنگی‌های لازم را با همکاران ما انجام دهید و ماشین مورد نظر خود را در بدون هیچ دغدغه‌ای دریافت نمایید.

 

پیشنهاد ویژه برای اهداف و مقاصد مختلف کرایه کردن خودرو:

  • سفر به دل طبیعت و مناطق گردشگری: خودروهای شاسی بلند مانند هامر و آفرود
  • مراسم عروسی و جشن‌ها: ماشین‌های لوکس نظیر لامبورگینی و پورشه
  • سفرهای ارزان بین شهری و یا دورن شهری: خودروهای ارزان قیمت مانند پژو و یا سمند
  • جلسات مهم کاری و ملاقات‌ها: مدل‌های مختلف لکسوس، بی ام و، هیوندا ، تویوتا

 

اجاره کردن بلند مدت و یا کوتاه مدت انواع خودرو چیست؟

در مجموع اجاره خودرو به یکی از دو صورت بلند مدت و یا کوتاه مدت انجام می‌شود. در حالت اجاره کوتاه مدت، افراد خودرو را در بازه زمانی چند ساعت و یا چند روز کرایه می‌کنند. اما چنانچه فردی یک خودرو را بیش از ۲۸ روز کرایه کند، مشمول شرایط کرایه بلند مدت می‌شود.

نکته ۱: حداقل ساعات کرایه کردن خودرو ۱۰ ساعت است. یعنی اگر قصد داشته باشید کمتر از ۱۰ ساعت خودروی مورد نظر خود را کرایه کنید، می‌بایست هزینه‌ همان ۱۰ ساعت را پرداخت نمایید. همچنین، به کرایه کردن خودرو بین ۲۸ روز تا ۳۶۰ روز بلندمدت گفته و شامل شرایط اجازه کردن بلندمدت خودرو می‌شود.

نکته ۲: برخی از مزیت‌های کرایه کردن بلند مدت خودرو عبارتند از:

– اختصاص حق تعویض خودرو در صورت خرابی و یا نارضایتی

– پوشش انواع مختلف بیمه با توجه به نیاز فرد اجاره کننده

– ارائه برخی خدمات ویژه نگهداری و تعمیر خودرو

 


نرخ کرایه کردن خودرو به چه صورت است؟


سه عامل اصلی و تعیین کننده‌ی مدل خودرو، سال تولید و مدت زمان کرایه کردن خودرو بر روی نرخ کرایه اثرگذار هستند. ضمن اینکه چنانچه قصد اجاره خودرو بدون ودیعه را داشته باشید، با توجه به صحبت‌های فرد متقاضی و مجموعه‌ی ایرنت کار، ممکن است نرخ متفاوت باشد.

شما می‌توانید با توجه به نیازها و بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید،‌ مدارک لازم را تهیه کنید و سپس خودروی مناسب خود را انتخاب کنید. از همین رو کافیست با مجموعه ایرنت کار تماس بگیرید تا از نرخ کرایه کردن خودرو مطلع شوید. لازم به ذکر است که همکاران ما در مجموعه ایرنت کار می‌توانند در انتخاب خودرو به شما مشاوره دهند تا در نهایت بتوانید بیشترین لذت سواری و آسایش را تجربه نمایید.

 


شرایط باک بنزین زمان تحویل خودرو می‌بایست چگونه باشد؟


فرد متقاضی می‌تواند در هر شرایطی که مایل است، باک بنزین را تحویل بگیرد. تنها نکته مهم این است که شخص اجاره کننده می‌بایست باک بنزین را در همان شرایطی که دریافت کرده، به شرکت تحویل بدهد. ضمناً جهت اطمینان بیشتر می‌توانید در زمان عقد قرارداد، هماهنگی‌های لازم را با مسئول مربوطه انجام داده و به توافق برسید.

 


۹ نکته ضروری جلوگیری از هزینه‌های پنهان کرایه کردن خودرو


  1. فرد اجاره کننده می تواند در صورت درخواست تجهیزات جانبی خودرو مانند صندلی مخصوص کودک، زنجیر چرخ، جی پی اس و … را دریافت نماید. کافیست پیش از تحویل گرفتن خودرو درخواست خود را اعلام و با همکاران ما هماهنگ کنید.
  2. اگر تصمیم دارید در آینده مجدداً خدمات کرایه کردن خودرو را دریافت نمایید، حتماً در باشگاه مشتریان ایرنت کار ثبت نام کنید تا در آینده از تخفیف‌های ویژه و بی‌نظیر ما استفاده کنید.
  3. اگر با نحوه کار خودرویی که کرایه کرده‌اید آشنا نمی‌باشید، حتماً در زمان تحویل گرفتن خودرو از مأمور تحویل دهنده درخواست کنید موارد لازم را به شما آموزش دهد. برخی از این موارد می‌تواند نحوه کار کردن چراغ‌ها، برف پاک‌کن، سیستم سرمایشی، گرمایشی و سیستم صوتی خودرو باشد.
  4. بلافاصله پس از تحویل گرفتن خودرو، شماره پلاک آن را بر روی گوشی تلفن همراه خود ذخیره کنید. زیرا به طور مثال ممکن است پس از پارک خودرو در یک فضای بزرگ و یا شلوغ، پلاک آن را فراموش کنید و در نهایت دچار مشکل شوید.
  5. در صورت بروز هرگونه نقص فنی و یا تصادف، سریعاً مشکل پیش آمده را به شرکت گزارش دهید تا شما را راهنمایی نمایند.
  6. شخص اجاره کننده می‌بایست در زمان تحویل دادن خودرو به نظافت آن دقت کند زیرا چنانچه ماشین بسیار کثیف تحویل داده شود، مبلغ ۲۵ تا ۴۰ هزار تومان بابت هزینه کاوراش وی دریافت می‌شود.
  7. قبل از تحویل خودرو کاملاً آن را وارسی کنید و از سلامت خودرو اطمینان حاصل نمایید.
  8. حتماً ساعت تحویل دادن خودرو و روز آن را به خاطر بسپارید و برگه کروکی را از شرکت دریافت نمایید تا بتوانید همان ساعتی که در قرارداد ذکر شده خودرو را تحویل دهید. زیرا در صورت تأخیر داشتن می‌بایست هزینه اضافی پرداخت نمایید.
  9. قبل از تحویل دادن خودرو حتماً داخل آن را بررسی کنید تا لوازم شخصی خود مانند عینک را در آن جا نگذارید.

یک دیدگاه

  1. یه ماشین برا امشب ساعت ۱۲میخام ماشین ایرانی ودیعم ندارم ولی سفته قراداد خونه داریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا