اجاره خودرو بدون پول پیش

اجاره خودرو بدون پول پیش در تهران و شهرستان‌ها

اجاره خودرو بدون پول پیش در تهران و شهرستان‌ها: ایرنت کار سامانه اجاره خودرو است که با فراهم آوردن بهترین شرایط برای مشتریان همیشگی خود، حتی اجاره خودرو بدون پول پیش را امکان‌پذیر نموده است. برای اطلاع از شرایط اجاره خودرو بدون پول پیش با تیم پشتیبانی ایرنت کار تماس گرفته و شرایط خود را اعلام فرمائید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن از اطلاعات لازم و ضروری درخصوص تمامی موارد حقوقی قرارداد ، اسناد و مدارک مورد نیاز و شرایط اجاره خودرو بدون پول پیش مطلع گردید.

اجاره خودرو بدون پول پیش در چه مواردی امکان‌پذیر است؟


هنگام رزرو خودرویی که توسط مشتری انتخاب شده است، معمولا مبلغی بعنوان پول پیش دریافت می‌گردد. زیرا به محض ثبت سفارش، مراحل آماده سازی اتومبیل آغاز می‌گردد. چک کردن فنی خودرو و کارواش از مهمترین اقدامات آماده‌سازی خودرو می‌باشد. هزینه‌های انجام شده در این‌خصوص در صورت کنسلی سفارش مشتری، از محل پیش‌ پرداخت کسر خواهد شد.

برای مشتریان ثابت و عزیزی که در باشگاه مشتریان ایرنت کار ثبت‌نام می‌نمایند، این امکان فراهم است که علاوه بر بهره‌مندی از تخفیفات اجاره خودرو در نوبت‌های بعدی، از خدمات اجاره خودرو بدون پول پیش نیز استفاده نمایند.

⇓ برای آشنایی با موارد قانونی اجاره خودرو و نمونه قرارداد روی لینک زیر کلیک کنید ⇓

مدارک لازم برای اجاره خودرو بدون پول پیش


اگر از مشتریان ثابت ایرنت کار هستید و از قبل با قوانین حقوقی اجاره خودرو آشنایی دارید، کافیست خودروی مورد نظر خود را از لیست خودروهای موجود (لینک زیر) انتخاب نموده و جهت ثبت سفارش و رزرو خودرو، با شماره درج شده در سامانه تماس بگیرید و با اعلام مشخصات خود، از خدمات اجاره خودرو بدون پول پیش بهره‌مند گردید. جهت یادآوری، چک لیست مدارک مورد نیاز برای اجاره خودرو را در ادامه ملاحظه فرمایید.

۱۰۰ هزار تومن تخفیف با کد otg1401

image

چک لیست مدارک ضروری برای اجاره خودرو

Ο کارت شناسایی معتبر
Ο گواهینامه رانندگی متقاضی
Ο ویزا و یا بلیط بازگشت برای مسافرین و یا توریست‌ها

و یکی از موارد زیر برای ضمانت الزامی است:

Ο یک فقره سفته و یا چک به مبلغ خودرو درخواستی
Ο جواز کسب معتبر برای صاحبین مشاغل آزاد
Ο گواهی معتبر اشتغال به کار برای کارمندان
Ο سند ملک مسکونی

در صورت عدم امکان ارائه ضمانت چه باید کرد؟

برای آن دسته از مشتریانی که قادر به تأمین اسناد ضمانت نیستند، در ایرنت کار راههای جایگزین هم وجود دارد. یکی از بهترین راه حل‌ها، اجاره خودرو به همراه راننده است. این مورد به خصوص برای مقاصد کاری، تشریفات و یا ماشین عروس بسیار مناسب است. چرا که بدون نیاز به ارائه سند می‌توانید خودروی مورد نظرتان را همراه با راننده مجرب و آموزش دیده اجاره نمائید.

اگر به هر دلیلی تمایل به اجاره خودرو بدون راننده دارید، یکی دیگر از راهکارها، سپردن وجه نقد به عنوان ضمانت قرارداد است. مبلغ ضمانت در این مورد براساس مدل خودرو و مدت زمانی که قصد اجاره خودرو را دارید تعیین می‌شود. همکاران واحد پشتیبانی تمامی اطلاعات مورد نیاز شما را درخصوص مبلغ ضمانت و شرایط کرایه خودرو به اطلاع شما خواهند رساند.

برای افرادی که قادر به تأمین این مبلغ نباشند، راه سومی در نظر گرفته‌ایم و آن ارائه سند خودرویی دیگر است. قطعا برای شما که قصد کرایه خودروی مناسب برای سفر تفریحی یا ماموریت کاری دارید و ممکنست خودروی خودتان آمادگی چنین سفری را نداشته باشد، بهترین گزینه ارائه سند خودروی خود بعنوان تضمین است تا به راحتی اتومبیل مناسبی را انتخاب و اجاره نمائید.

نکاتی برای صرفه جویی بیشتر در هزینه‌های شما


مشتریان گرامی ایرنت کار علاوه بر اینکه می‌توانند با خدمات اجاره خودرو بدون پول پیش ، قبل از کرایه اتومبیل مبلغی را پرداخت نکنند، با رعایت نکات زیر می‌توانند از ایجاد هزینه‌های اضافی پیشگیری کنند.

  1. شخص متقاضی می‌تواند جهت دریافت تجهیزات جانبی خودرو مانند صندلی مخصوص کودک، زنجیر چرخ، جی پی اس و … درخواست دهد. کافیست پیش از تحویل گرفتن خودروی مورد نظر با همکاران ما هماهنگ نمایید.
  2. اگر تصمیم به استفاده مجدد از خدمات اجاره خودرو را دارید، پیشنهاد می‌کنیم در باشگاه مشتریان ایرنت کار ثبت نام نمایید تا در آینده از تخفیف‌های ویژه ما استفاده نمایید.
  3. درصورتیکه با خودرویی که کرایه نموده‌اید آشنا نیستید، حتماً در زمان تحویل گرفتن ماشین از مأمور تحویل دهنده درخواست کنید که کلیه موارد لازم را خدمتتان آموزش دهد. برخی از این موارد نحوه کار کردن چراغ‌ها، برف پاک‌کن، سیستم صوتی ماشین، سیستم سرمایشی و گرمایشی خودرو می‌باشند.
  4. بلافاصله پس از اینکه خودرو را تحویل گرفتید، شماره پلاک آن را بر روی تلفن همراه خود و یا در جایی ذخیره نمایید. زیرا به طور مثال امکان دارد پس از پارک ماشین در یک فضای بزرگ و یا شلوغ، پلاک آن را فراموش کنید و در نهایت دچار دردسر شوید.
  5. در صورت بروز هرگونه نقص فنی و یا تصادف، سریعاً با شرکت تماس بگیرید و مشکل پیش آمده را اطلاع دهید. همکاران ما در بخش پپشتیبانی، شما را راهنمایی خواهند نمود.
  6. در زمان تحویل دادن ماشین، فرد اجاره کننده می‌بایست به نظافت خودرو دقت نماید زیرا اگر خودرو بسیار کثیف تحویل داده شود، مبلغ ۲۵ تا ۴۰ هزار تومان بابت هزینه کاوراش دریافت خواهد شد.
  7. قبل از تحویل دادن خودرو به شرکت، حتماً آن را وارسی نمایید و از سلامت خودرو اطمینان حاصل نمایید.
  8. حتماً تاریخ، ساعت و روز تحویل گرفتن و تحویل دادن خودرو را به خاطر بسپارید و برگه کروکی را هم از شرکت دریافت کنید تا بتوانید رأس همان ساعت ذکر شده در قرارداد ، ماشین را تحویل دهید. به این دلیل که در صورت تأخیر می‌بایست جریمه آن را پرداخت کنید.
  9. قبل از تحویل دادن ماشین، حتماً داخل آن را به طور کامل بررسی کنید. زیرا ممکن است لوازم شخصی خود مانند عینک را در آن جا بگذارید و مجبور شوید مجدداً به شرکت مراجعه نمایید.

با ایرنت کار هیچکس بدون خودرو نمی‌ماند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا