اجاره ماشین بدون چک

اجاره ماشین بدون چک

اجاره ماشین بدون چک: اگر تصمیم به اجاره ماشین دارید، احتمالاً با این چالش مواجه شده‌اید که شرایط اجاره ماشین بدون چک چیست و یا کدامیک از شرکت‌های کرایه دهنده خودرو، چنین خدماتی را ارائه می‌دهند؟ کافیست در ادامه مطلب با ما همراه باشید و پاسخ خود در مورد نحوه اجاره ماشین در تهران بدون چک را دریافت نمایید. ایرنت کار دارای مجموعه‌ای کامل از انواع خودروهاست و آماده ارائه کلیه خدمات مرتبط در بخش اجاره خودرو می‌باشد. شما می‌توانید از طریق تماس تلفنی سؤالات خود درباره شرایط و نحوه اجاره ماشین بدون چک را از همکاران ما جویا شوید.


شرایط اجاره ماشین بدون چک چیست؟


در ادامه متن به موضوع اجاره خودرو بدون چک و سند خواهیم پرداخت. بنابراین توصیه می‌کنیم ادامه متن را مطالعه نمایید. اما آنچه که حائز اهمیت است، کسب اطلاعات کافی درخصوص اجاره ماشین بدون چک با شرایط منصفانه می‌باشد. به همین دلیل است که توصیه می‌کنیم این متن را تا انتها و بطور کامل مطالعه کنید.

مدارک لازم برای اجاره انواع خودرو عبارتند از:

– گواهینامه رانندگی فرد متقاضی

– یک فقره سفته / چک (به مبلغ خودرو)

– چک کارمندی توسط کارمندان دولتی

– گواهی معتبر اشتغال به کار توسط کارمندان

– جواز کسب از جانب صاحبین مشاغل آزاد

– ویزا یا بلیط برگشت توریست‌ها / مسافرین خارجی

 

و اما نکته مهم در مورد اجاره ماشین بدون چک و یا ودیعه:

– در صورتیکه خودرو مورد نظر خود را همراه با راننده اجاره نمایید، دیگر نیازی به ارائه چک و یا ودیعه از جانب فرد اجاره کننده نمی‌باشد. بنابراین یکی از راه‌های اجاره خودرو بدون چک و یا ودیعه، کرایه کردن خودرو همراه با راننده می‌باشد.

– چنانچه قصد دارید خودرو موردنظرتان خود را بدون راننده اجاره نمایید و همچنین بخواهید شرایط اجاره ماشین بدون چک باشد، کافیست با همکاران ما در بخش پشتیبانی تماس حاصل نمایید. همکاران ما تا تمام خود را خواهند کرد تا با جایگزینی روش‌های دیگر، بتوانید اقدام به اجاره خودرو بدون چک نمایید.

 

البته بدانید که:

اگر در شرایطی می‌باشید که فراهم کردن هر یک از مدارک فوق برایتان دشوار است، کافیست با شماره تلفن‌های مندرج در وب‌سایت تماس بگیرید و شرایط خود را برای همکاران ما بازگو نمایید. همکاران ما در صورت امکان، روش‌های دیگری را جایگزین خواهند کرد. به طور مثال فردی که نتواند از طرف محیط کار خود مدارک معتبر ارائه دهد، می‌تواند سند مالکیت خودروی دیگری به ارزش۵۰ میلیون تومان را جایگزین نماید.

⇓ دانلود رایگان نمونه قرارداد برای اجاره ماشین ⇓

پیشنهاد ویژه ایرنت کار


چگونه می‌توان خودرو موردنظر خود را کرایه نمود؟


قبل از هرگونه اقدام برای اجاره کردن خودرو و یا قبل از اینکه به دنبال راه‌حل‌های اجاره ماشین بدون چک و یا ودیعه باشید، ابتدا می‌بایست مدل ماشین مورد نظر خود را انتخاب نمایید.
مهمترین عوامل تاثیرگذار در انتخاب مدل خودرو: میزان بودجه، خواسته‌های شما و هدفتان از کرایه کردن خودرو می‌باشد.

در صورتیکه قصد اجاره کردن ماشین از مجموعه ایرنت کار را دارید و البته به دنبال شرایط اجاره ماشین بدون چک و سند هستید، می‌توانید با خیال آسوده ماشین مورد نظر خود را انتخاب نمایید. زیرا مجموعه ایرنت کار متنوع‌ترین کلکسیون خودروهای موجود در بازار را دارد که همراه با شرایط استثنایی می باشند. کافیست در حین تماس تلفنی، هماهنگی‌های لازم را با همکاران ما انجام دهید و سپس خودرو مورد نظر خود را در بدون هیچ دغدغه‌ای دریافت نمایید.

 

پیشنهاد ویژه برای اهداف و مقاصد مختلف اجاره کردن ماشین :

  • سفر به دل طبیعت و نقاط گردشگری: خودروهای شاسی بلند مانند هامر و آفرود
  • مراسم ازدواج و جشن‌ها: ماشین‌های لوکس نظیر لامیبورگینی و پورشه
  • سفرهای ارزان درون شهری / مابین شهری: خودروهای ارزان قیمت مانند پژو و یا سمند
  • جلسات مهم کاری / ملاقات‌ها: مدل‌های مختلف لکسوس، بی ام و، هیوندا ، تویوتا

 

اجاره کردن بلند مدت / کوتاه مدت ماشین چگونه است؟

اجاره کردن خودرو، در مجموع به یکی از دو صورت بلند مدت و یا کوتاه مدت صورت می‌پذیرد. در حالت کوتاه مدت، افراد خودرو مورد نظر را در بازه زمانی چند ساعت و یا چند روز کرایه می‌کنند. البته در صورتیکه فرد متقاضی، خودرو را بیش از ۲۸ روز کرایه کند، مشمول شرایط کرایه کردن بلند مدت می‌شود.

نکته ۱: حداقل ساعات اجاره کردن ماشین، ۱۰ ساعت است. یعنی اگر قصد داشته باشید کمتر از ۱۰ ساعت ماشین مورد نظر خود را کرایه نمایید، می‌بایست هزینه‌ همان ۱۰ ساعت را پرداخت کنید. همچنین، به اجاره کردن ماشین بین ۲۸ روز تا۳۶۰ روز، بلندمدت گفته شده و شامل شرایط اجازه کردن بلندمدت ماشین می‌شود.

نکته ۲: برخی از مزیت‌های اجاره کردن کردن بلند مدت ماشین عبارتند از:

  • اختصاص حق تعویض خودرو در صورت خرابی / نارضایتی
  • پوشش انواع مختلف بیمه با توجه به نیاز فرد اجاره کننده
  • ارائه برخی خدمات ویژه نگهداری و تعمیر خودرو

 


نرخ اجاره کردن ماشین به چه صورت است؟


سه عامل مهم و تعیین کننده نرخ کرایه: مدل خودرو، سال تولید و مدت زمان اجاره کردن ماشین می‌باشد. ضمن اینکه چنانچه قصد اجاره ماشین بدون چک را داشته باشید، با توجه به توافقات مابین فرد متقاضی و مجموعه‌ی ایرنت کار، ممکن است نرخ اجاره کردن ماشین تا حدودی متفاوت باشد.

شما می‌توانید با توجه به بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید،‌ در ابتدا مدارک لازم را تهیه کرده و سپس خودروی مناسب خود را انتخاب نمایید. از همین رو کافیست با مجموعه ایرنت کار تماس بگیرید تا از نرخ اجاره کردن ماشین مطلع شوید. لازم به ذکر است که همکاران ما در مجموعه ایرنت کار می‌توانند در انتخاب خودروی مناسب، خدمتتان مشاوره دهند تا در نهایت بتوانید بیشترین لذت سواری و آسایش را تجربه کنید . همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اجاره ماشین بدون چک و سفته با ما تماس بگیرید.

 


زمان تحویل ماشین، شرایط باک بنزین زمان می‌بایست چگونه باشد؟


شخص متقاضی کرایه، می‌تواند در هر شرایطی که مایل است، باک بنزین را تحویل بگیرد. تنها نکته مهم این است که می‌بایست باک بنزین را در همان شرایطی که فرد دریافت کرده، به شرکت تحویل بدهد. جهت اطمینان بیشتر می‌توانید در زمان عقد قرارداد، با مسئول مربوطه به توافق برسید.

 


۹ نکته ضروری برای جلوگیری از هزینه‌های پنهان اجاره کردن ماشین


  1. در صورت درخواست شخص متقاضی می تواند تجهیزات جانبی خودرو مانند صندلی مخصوص کودک، زنجیر چرخ، جی پی اس و … را دریافت نماید. کافیست پیش از تحویل گرفتن ماشین با همکاران ما هماهنگ کنید.
  2. اگر تصمیم دارید مجدداً خدمات اجاره کردن ماشین را دریافت نمایید، پیشنهاد میکنیم در باشگاه مشتریان ایرنت کار ثبت نام کنید تا در آینده از تخفیف‌های ویژه و بی‌نظیر ما استفاده نمایید.
  3. اگر با نحوه کار ماشینی که کرایه کرده‌اید آشنا نیستید، حتماً در زمان تحویل گرفتن ماشین از مأمور تحویل دهنده درخواست کنید که کلیه موارد لازم را به شما آموزش دهد. برخی از این موارد شامل نحوه کار کردن چراغ‌ها، برف پاک‌کن، سیستم صوتی ماشین، سیستم سرمایشی، گرمایشی خودرو می‌باشد.
  4. بلافاصله پس از تحویل گرفتن ماشین ، شماره پلاک آن را حتما بر روی گوشی تلفن همراه خود ذخیره کنید. به طور مثال ممکن است پس از پارک کردن ماشین در یک فضای بزرگ و یا شلوغ، پلاک آن را فراموش کنید و در نهایت دچار دردسر شوید.
  5. در صورت بروز هرگونه نقص فنی و یا تصادف، سریعاً با شرکت تماس گرفته و مشکل پیش آمده را گزارش دهید تا همکاران ما، شما را راهنمایی نمایند.
  6. در زمان تحویل دادن خودرو، شخص اجاره کننده می‌بایست به نظافت آن دقت کند زیرا چنانچه ماشین بسیار کثیف تحویل داده شود، مبلغ ۲۵ تا ۴۰ هزار تومان بابت هزینه کاوراش دریافت می‌شود.
  7. قبل از تحویل خودرو آن را وارسی نمایید و از سلامت خودرو مطمئن شوید.
  8. حتماً ساعت و روز تحویل دادن خودرو را به خاطر بسپارید و برگه کروکی را از شرکت دریافت کنید تا بتوانید رأس همان ساعتی که در قرارداد ذکر شده، ماشین را تحویل دهید. زیرا در صورت تأخیر می‌بایست جریمه پرداخت کنید.
  9. قبل از تحویل دادن ماشین، حتماً داخل آن را بررسی کنید. زیرا ممکن است لوازم شخصی خود مانند عینک را در آن جا بگذارید و مجبور شوید مجدداً به شرکت بروید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا