اجاره هیوندای سوناتا در تهران – کرایه هیوندا سوناتا در تهران

اجاره هیوندای سوناتا در تهران و دیگر شهرها

اجاره هیوندای سوناتا در تهران و شهرستان‌ها: مجموعه ایرنت کار ارائه دهنده کلیه خدمات اجاره خودرو از جمله اجاره هیوندای سوناتا در تهران و شهرستان‌ها، مناسب‌ترین قیمت اجاره ماشین سوناتا ، دارای شرایط ویژه و مناسب کرایه سوناتا وای اف در تهران و سایر شهرهاست. تنها با یک تماس، کلیه اطلاعات در خصوص کرایه هیوندا از جمله قیمت کرایه سوناتا ، نحوه کرایه خودرو سوناتا در تهران و شرایط سوناتا اجاره ای ، اجاره روزانه سوناتا ، اجاره هیوندا سوناتا بدون راننده و با راننده را دریافت نمایید.

مدل خودرو: هیوندا سوناتا
قیمت در اختیار برون شهری: توافقی
قیمت کرایه روزانه: ۲۳۰.۰۰۰ تومان
قیمت کرایه هفتگی: ۱.۶۵۰.۰۰۰ تومان
قیمت کرایه ماهانه: ۸.۶۰۰.۰۰۰ تومان

جهت کسب اطلاعات قیمت کرایه ساعتی، بلندمدت، با راننده 

نوع موتور: 4 سیلندر 16 سوپاپه
حجم موتور (سی سی): 2359
حداکثر توان موتور: 197 اسب بخار

حداکثر سرعت در ساعت: 215
شتاب صفر تا 100 ثانیه: 9.5
حداكثر گشتاور: 252 نيوتن متر

مشاهده نمونه قرارداد اجاره خودرو هیوندا

⇓             ⇓


نکات ضروری پیش از اجاره سوناتا YF در تهران و شهرستان‌ها


جهت کرایه انواع خودرو از جمله اجاره سوناتا تهران و شهرستان‌ها، می‌بایست اطلاعات دقیقی در خصوص موارد دقیق قانونی آن داشت که  یکی از اصلی‌ترین این موارد نمونه قرارداد شفاف و رسمی اجاره خودرو است. در همین راستا مجموعه ایرنت کار یک نمونه قرارداد رسمی به منظور اجاره سوناتا در تهران و شهرستان‌ها و مانند دیگر خودروهای استیجاری برای مطالعه مشتریان خود تهیه نموده و فایل PDF آن را جهت دانلود قرار داده است. پیشنهاد می‌کنیم که از طریق لینک زیر، یک نمونه قرارداد خودرو استیجاری و ضوابط ضروری و قانونی دقیق در حیطه اجاره هیوندا از جمله اجاره سوناتا تهران و شهرستان‌ها را مطالعه نمایید.

بایستی این مطلب را اذعان کرد که در خصوص کرایه ماشین سوناتا ، بیمه خودرو پیش از عقد قرارداد رسمی برای کرایه سوناتا حداقل تا پایان قرارداد  تمدید شده است. لذا در مواقع بروز حوادث پیش بینی نشده جانی و مالی در مدت زمان اجاره سوناتا yf موارد مربوط به خسارات و صدمه‌های غیرمنتظره مطابق با قوانین جاری بیمه‌ها محاسبه می‌گردد. البته استفاده از بیمه در شرایط بروز حادثه در خصوص اجاره سوناتا در تهران و شهرستان‌ها، وابسته به رعایت نکات بسیار ساده از جمله داشتن گواهینامه رانندگی فرد اجاره کننده، طابعیت از قوانین و ضوابط کلی و همچنین جزئی راهنمایی و رانندگی ایران می‌باشد.

همانند اجاره سایر خودروهای رده بالا در کشور ایران، قیمت اجاره سوناتا نیز تابع عواملی از جمله مدت زمان اجاره هیوندای سوناتا و همچنین مدل و سال تولید خودرو استیجاری می‌باشد. به طور مثال در صورت اجاره هیوندا سوناتا 2017 به صورت هفتگی می‌توانید از همکاران ما در هنگام قرارداد اجاره درخواست تخفیف نمایید. ضمناً اتومبیل کرایه سوناتا به صورت اجاره نامه ماهیانه اتومبیل یا حتی به شکل سالیانه برای سازمان‌ها و ارگان‌ها و حتی اشخاص هم شامل تخفیف در محاسبه قیمت‌های نهایی می‌شود. جهت دریافت اطلاعات دقیقتر از قیمت اجاره ماشین سوناتا با شماره تلفن‌های مندرج در سایت ما هرگونه پرسش و ابهام در این خصوص را با ما سامانه اجاره خودرو ایرنت کار در میان گذاشته و پاسخ سؤالات خود را دریافت کنید.

در صورت نیاز به اطلاعات جامع‌تر و همچنین  پاسخ  به هر سؤال درخصوص اجاره هیوندای سوناتا با راننده و سوناتا اجاره ای بدون راننده همین حالا با شماره تلفن‌های مندرج در وب سایت تماس حاصل نمایید و کلیه سؤالات خود در رابطه با هزینه‌ها و یا باقی موارد لازم و ممکن برای اجاره سوناتا وای اف بدون راننده و کرایه سوناتا با راننده را از همکاران ما در بخش پشتیبانی جویا شوید. ایرنت کار، سامانه اجاره اتومبیل در تهران و سایر شهرهای ایران می‌باشد که کلیه خدمات مربوط به کرایه ماشین سوناتا و دیگر مدلهای اتومبیل هیوندا را در اختیار مشتری عزیز قرار می‌دهد.

با توجه به اینکه ماشین عروس هیوندای سوناتا یکی از محبوب‌ترین خودروهاست، کافیست جهت کسب اطلاعات در خصوص کرایه ماشین عروس سوناتا با همکاران ما تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا