اجاره ون دلیکا در تهران و سایر شهرهای ایران

اجاره ون دلیکا در تهران و سایر شهرهای ایران

اجاره ون دلیکا در تهران و شهرستان‌ها: مجموعه ایرنت کار ارائه دهنده کلیه خدمات اجاره خودرو در تهران از جمله اجاره ون دلیکا در تهران و شهرستان‌ها، مناسب‌ترین قیمت اجاره ون دلیکا در تهران و شهرستان‌ها، دارای شرایط ویژه و مناسب اجاره خودرو ون دلیکا در تهران و دیگر شهرهاست. تنها با یک تماس، تمامی اطلاعات در خصوص قیمت کرایه ون دلیکا در تهران ، نحوه اجاره ون دلیکا در تهران و شرایط اجاره ون دلیکا بدون راننده در تهران و شهرستان‌ها و با راننده را دریافت نمایید.

مدل خودرو ون: Van Delica


ظرفیت مسافر: 9 نفر
قیمت در اختیار برون شهری: توافقی
قیمت کرایه روزانه: تماس بگیرید


جهت کسب اطلاعات قیمت کرایه ساعتی، بلندمدت، با راننده واطلاعات بیشتر .



مشخصات و امکانات ون دلیکا


اولین سری از ون دلیکا در سال 1968 توسط شرکت میتسوبیشی ژاپن تولید شده‌است. البته امروزه این خودرو در دو مدل با حجم موتور متفاوت عرضه می‌شود که درنتیجه دارای قدرت و سرعت یکسانی نیستند. امکانات این خودرو عبارتند از:

– شیشه بالابرهای برقی جلو
– سیستم ضد سرقت می‌باشد
– قابلیت خواباندن تا 160درجه صندلی‌های ردیف دوم و سوم 

 

اجاره ون دلیکا با صندلی های تاشو

آیا با موارد قانونی اجاره ون دلیکا آشنا هستید؟

⇓             ⇓


انواع خودروهای ون موجود در ایرنت‌کار


مجموعه ایرنت‌کار با ارائه خدمات اجاره انواع خودروی ون، به سلیقه تمامی مشتریان خود توجه نموده است. شما می‌توانید علاوه بر اجاره ون دلیکا، سایر انواع ون مانند ون بنز ویتو، ون تویوتا هایس، ون مکسوس v80، ون فیات دوکاتو و ون هیوندای H350 را نیز انتخاب فرمایید. احترام به خواست مشتری و فراهم نمودن آنچه شما می‌خواهید یکی از اصول بنیادین مجموعه ایرنت‌کار می باشد.


سایر خودروهای کرایه‌ای در سامانه ایرنت کار


اگر به غیر از اجاره ون دلیکا در تهران به دنبال کرایه انواع دیگر اتومبیل در این شهر هستید توصیه می‌کنیم با همکاران ما در ایرنت کار تماس گرفته و نام خودرو و زمانی که برای کرایه کردن آن در نظر دارید را با ما در میان بگذارید.

 

⇐جهت مشاهده سایر خودروهای کرایه‌ای کلیک کنید⇒

 

کافی‌ست با تیم ایرنت کار تماس گرفته و از آنها قیمت و همچنین شرایط تحویل خودرو را پس از اجاره ماشین ون دلیکا در تهران جویا شوید. لازم به ذکر است در تمامی ساعات کاری و در طول روز می‌توانید برای آگاهی از قیمت ها و شرایط تحویل خودرو به ویژه اجاره ون دلیکا در تهران ، با همکاران ما در ایرنت‌کار تماس بگیرید.


دانستنی‌های ضروری قبل از اجاره ون دلیکا


برای اجاره ماشین ون دلیکا در تهران و سایر شهرها بایستی قرارداد مشخص و واضحی را پیش از تحویل گرفتن خودرو، مطالعه و امضا کنید. البته شرایط درج شده در قرارداد اجاره ون دلیکا می‌تواند با توافق طرفین متغییر باشد، اما به طور عمومی متقاضی بایستی مدارک زیر را بهمراه داشته باشد:

– کارت شناسایی معتبر
– یک فقره چک یا سفته به مبلغ اتومبیل

و همچنین یکی از موارد زیر:

سند ملکی به نام متقاضی خودرو
– 7 تا 10 درصد ارزش خودرو به عنوان ودیعه (برای خودروهای ایرانی پانزده درصد ارزش خودرو لحاظ می‌شود)
– توقف خودروی شخصی متقاضی در پارکینگ عمومی و تحویل سند آن

توجه: کرایه ون دلیکا بدون راننده و با راننده دارای شرایط و قیمت متفاوتی می‌باشد. بنابراین توصیه می‌شود در خصوص اجاره ون دلیکا در تهران و همچنین اجاره ون دلیکا بدون راننده با شماره تلفن‌های درج شده در وب سایت تماس بگیرید. در صورت اجاره ون دلیکا با راننده، نیازی به ارائه هیچ یک از مدارک فوق نمی باشد.

در خصوص کرایه ون دلیکا در تهران بایستی به این نکته اشاره کرد که بیمه ماشین حتما و بدون تردید پیش از عقد قرارداد رسمی برای کرایه ون دلیکا، حداقل تا پایان مدت قرارداد اعتبار خواهد داشت. لذا در مواقع بروز حادثه‌های پیش‌بینی نشده‌ی جانی و مالی در زمان مدت کرایه ون دلیکا، موارد مربوط به خسارات و صدمه های احتمالی مطابق با قوانین محاسبه می‌شود.
بدیهی است در صورت بروز حادثه برای خودرو ون دلیکا اجاره‌ای، استفاده از بیمه خودرو وابسته به رعایت موارد قانونی از جمله داشتن گواهینامه راننده اجاره کننده و همچنین تبعیت از قوانین و کلیه ضوابط  راهنمایی و رانندگی است.

قیمت اجاره خودرو ون دلیکا در تهران و شهرستان‌ها: در ابتدا لازم به ذکر‌است که برای اطلاع از تخفیفات قیمت اجاره ون دلیکا در تهران و شهرستان‌ها کافیست با همکاران ما تماس بگیرید و از جزئیات شرایط کرایه ون دلیکا و تحویل آن مطلع شوید.

همچنین اجاره ون دلیکا در تهران و شهرستان‌ها به شکل‌های متعددی از جمله اجاره روزانه، اجاره ساعتی، هفتگی و حتی کرایه به همراه راننده صورت می پذیرد. قیمت اجاره ون دلیکا در تهران تابعی از مدت اجاره این اتومبیل و نوع خودرو می باشد.
با اجاره ون دلیکا در تهران به صورت هفتگی می‌توانید از همکاران ما در هنگام عقد قرارداد اجاره ون دلیکا درخواست تخفیف در قیمت تمام شده بفرمایید. علاوه بر این  اجاره ون دلیکا در تهران به صورت ماهیانه یا سالیانه برای سازمان‌ها و ارگان‌ها و یا حتی فردی هم می‌تواند شامل تخفیف در محاسبه قیمت‌های کلی و تمام شده به دلیل مدت اجاره شود. برای آگاهی از قیمت اجاره ون دلیکا می‌توانید هم اکنون با همکاران ما در ایرنت‌کار تماس حاصل فرمائید.

پیش از مراجعه حضوری برای کرایه ماشین ون دلیکا در تهران بایستی موارد مهمی را بدانید. از جمله این موارد می‌توان به حقوق کرایه دهنده و همچنین حقوق کرایه کننده خودرو اشاره کرد.

ایرنت‌کار پس از سالها فعالیت در زمینه کرایه خودرو در شهر تهران و با ارائه مناسب ترین قیمت کرایه ون دلیکا، مجموعه ای از نکات را گرد هم آورده و در مطلبی جداگانه برای شما مشتریان عزیز قرار داده است. کافیست جهت کسب اطلاع از شرایط اجاره دادن انواع خودرو، بر روی لینک زیر کلیک کرده و آن را مطالعه فرمائید.

 

شرایط کامل اجاره دادن انواع خودرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا