اجاره پورشه باکستر در تهران – کرایه پورشه باکستر در تهران

اجاره پورشه باکستر در تهران و سایر شهرهای ایران

اجاره پورشه باکستر در تهران و شهرستان ها: مجموعه ایرنت کار ارائه دهنده کلیه خدمات اجاره پورشه باکستر در تهران و شهرستان‌ها (کرایه پورشه باکستر در تهران) می‌باشد. با توجه به میزان شهرت و خاص بودن این مدل دوست داشتنی باکستر از برند پورشه از گزینه‌های پرطرفدار در بین مشتریان می‌باشد. به همین منظور جهت آگاهی از شرایط قراردادی و همچنین بیمه قیمت اجاره پورشه باکستر در تهران با ایرنت کار تماس حاصل برقرار کرده و سوالات خود را از این طریق بپرسید. تمامی اطلاعات دقیق از جمله قیمت اجاره پورشه باکستر در تهران و شرایط پورشه باکستر اجاره ای در تهران را از ایرنت کار جویا گردید.

مدل خودرو:  پورشه باکستر
قیمت در اختیار برون شهری: توافقی
قیمت کرایه روزانه: ۱.۰۰۰.۰۰۰ تومان
قیمت کرایه هفتگی: ۶.۰۰۰.۰۰۰ تومان (تخفیف دارد)
قیمت کرایه ماهانه: ۲۹.۰۰۰.۰۰۰ تومان

جهت کسب اطلاعات قیمت کرایه ساعتی، بلندمدت، با راننده 

نوع موتور: 6 سیلندر 24 سوپاپه
حجم موتور (سی سی): 2893 
حداکثر توان موتور: 256 اسب بخار

حداکثر سرعت در ساعت: 263 
شتاب صفر تا 100 ثانیه: 6
حداكثر گشتاور: 290 نيوتن متر

آیا با موارد قانونی اجاره پورشه آشنا هستید؟

⇓             ⇓


دانستنی‌های ضروری قبل از اجاره پورشه باکستر در تهران


اجاره ماشین پورشه باکستر در تهران مثل اجارخ اتومبیل و هر وسیله نقلیه دیگری نیازمند آگاهی صحیح از موارد قانونی و مروری بر نمونه قرارداد شفاف و رسمی اجاره انواع اتومبیل است. دوستان ما در ایرنت کار یک قرارداد رسمی برای اجاره ماشین پورشه باکستر در تهران مانند دیگر خودروهای استیجاری لوکس برای مطالعه مشتریان عزیز تهیه و فایل PDF آن را برای دانلود رایگان شما قرار داده ایم. لذا ترجیح بر این است که از طریق لینک مطلب زیر به مطالعه یک نمونه قرارداد خودرو اجاره ای و ضوابط ضروری و قانونی دقیقتر در امر اجاره ماشین پورشه باکستر در تهران بپردازید.

 

شرایط کامل اجاره دادن انواع خودرو

بایستی آگاه بود که در خصوص کرایه پورشه باکستر در تهران بیمه خودرو باید پیش از عقد قرارداد رسمی برای کرایه پورشه باکستر حداقل تا انتهای قرارداد رسمی خودرو تمدید گردیده باشد. لذا در مواقع بروز حادثه هایی پیش بینی نشده در طول مدت کرایه پورشه باکستر موارد مربوط به خسارات و صدمه های نامنتظر طبق قوانین جاری بیمه ها محاسبه می‌شود. همچنین استفاده از بیمه در شرایط بروز حادثه برای خودرو پورشه باکستر اجاره ای وابسته به رعایت نکات معمولی و بدیهی از جمله داشتن گواهینامه راننده اجاره کننده و همچنین طابعیت از قوانین و ضابطه های کلی مربوط به راهنمایی و رانندگی ایران است.

مانند شرایط مربوط به اجاره دیگر خودرو های رده بالا، قیمت اجاره پورشه باکستر در تهران نیز تابعی از مدت اجاره این اتومبیل ایست. به عنوان یک مثال در صورت اجاره پورشه باکستر در تهران به صورت هفت روزه میتوانید از همکاران ما در هنگام قرارداد اجاره درخواست تخفیف و تعدیل در قیمت نمایید. علاوه بر این مطلب اجاره پورشه باکستر در تهران به صورت اجاره نامه ماهیانه اتومبیل یا حتی به شکل یک سالانه برای سازمان ها و ارگان ها و یا حتی اشخاص نیز میتواند شامل تخفیف در محاسبه هزینه تمام شده آنها به دلیل مدت اجاره شود. برای اطلاع دقیق و شفاف تر از قیمت اجاره پورشه باکستر در تهران با پشتیبانی ما تماس گرفته و هرگونه پرسش و ابهام در این خصوص را با ایرنت کار در میان گذارید.

در صورت داشتن نیاز به اطلاعات و همچنین پاسخ به هر سوال درباره اجاره Porsche باکستر در تهران همین حالا با شماره های مندرج درسایت ما در خصوص رنت خودرو ایرنت کار تماس حاصل کنید و تمامی سوالات خود درباره هزینه ها و یا دیگر موارد برای کرایه پورشه Porsche باکستر را ازما جویا شوید. سامانه ایرنت کار در خصوص اجاره اتومبیل در تهران و دیگر شهرهای مختلف ایران مفتخر است که تمامی خدمات رنت مربوط به اجاره Porsche باکستر و دیگر مدلهای اتومبیل پورشه در اختیار مشتریان محترم در تمام شهرهای ایران قرار دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا