اجاره پورشه ماکان در تهران – کرایه پورشه ماکان در تهران

اجاره پورشه ماکان در تهران و سایر شهرهای ایران

اجاره پورشه ماکان در تهران و شهرستان ها: مجموعه ایرنت کار ارائه دهنده کلیه خدمات اجاره پورشه ماکان در تهران و شهرستان‌ها (کرایه پورشه ماکان در تهران) می‌باشد. با توجه به میزان شهرت و خاص بودن این مدل دوست داشتنی ماکان از برند پورشه از گزینه‌های پرطرفدار در بین مشتریان می‌باشد. به همین منظور جهت آگاهی از شرایط قراردادی و همچنین بیمه قیمت اجاره پورشه ماکان در تهران با ایرنت کار تماس حاصل برقرار کرده و سوالات خود را از این طریق بپرسید. تمامی اطلاعات دقیق از جمله قیمت اجاره پورشه ماکان در تهران و شرایط اجاره خودرو از جمله اجاره ماشین پورشه ماکان در تهران را از ایرنت کار جویا گردید.

مدل خودرو:  پورشه ماکان
قیمت در اختیار برون شهری: توافقی
قیمت کرایه روزانه: ۲.۵۰۰.۰۰۰ تومان
قیمت کرایه هفتگی: ۱۶.۰۰۰.۰۰۰ تومان (تخفیف دارد)
قیمت کرایه ماهانه: ۵۹.۰۰۰.۰۰۰ تومان

جهت کسب اطلاعات قیمت کرایه ساعتی، بلندمدت، با راننده 

نوع موتور: 4 سیلندر 16 سوپاپه
حجم موتور (سی سی): 1984
حداکثر توان موتور: 252 اسب بخار

حداکثر سرعت در ساعت: 229
شتاب صفر تا 100 ثانیه: 6.7
حداكثر گشتاور: 370 نيوتن متر

آیا با موارد قانونی اجاره پورشه آشنا هستید؟

⇓             ⇓


دانستنی‌های ضروری قبل از اجاره پورشه ماکان در تهران


اجاره ماشین پورشه ماکان در تهران مانند اجاره اتومبیل و هر وسیله نقلیه دیگری نیازمند اطلاعات صحیح از موارد قانونی و مروری بر نمونه قرارداد شفاف و رسمی اجاره انواع اتومبیل است. دوستا ن ما در ایرنت کار یک نمونه قرارداد رسمی برای اجاره ماشین پورشه ماکان در تهران مانند دیگر خودروهای استیجاری لوکس برای مطالعه مشتریان عزیز تهیه و فایل PDF آن را برای دانلود شما به صورت رایگان قرار داده ایم. لینک زیر مطلب مرتبط در خصوص نمونه قرارداد اجاره پورشه ماکان می‌باشد.

 

شرایط کامل اجاره دادن انواع خودرو

بیمه خودرو در خصوص کرایه پورشه ماکان باید پیش از عقد قرارداد رسمی حداقل تا انتهای قرارداد کرایه پورشه ماکان تمدید شده باشد. لذا در مواقع بروز حوادث پیش بینی نشده در طول مدت کرایه پورشه ماکان موارد مربوط به خسارات و صدمه های نامنتظر طبق قوانین جاری بیمه ها به صورت عرف محاسبه میشود. همچنین استفاده از بیمه در شرایط بروز حادثه برای خودرو پورشه ماکان اجاره ای وابسته به رعایت نکات معمولی و بسیار ساده ای از جمله داشتن گواهینامه راننده اجاره کننده و همچنین طابعیت از قوانین و ضابطه های کلی مربوط به راهنمایی و رانندگی در کشور ایران است.

مانند شرایط اجاره دیگر خودروهای رده بالای پورشه، قیمت اجاره پورشه ماکان در تهران نیز تابعی از مدت اجاره این اتومبیل است . به عنوان یک مثال در صورت اجاره پورشه ماکان در تهران به صورت 7 روزه میتوانید از همکاران ما در هنگام قرارداد اجاره درخواست تعدیل در قیمت کل را نمایید. علاوه بر این مطلب اجاره پورشه ماکان در تهران به صورت اجاره نامه ماهیانه اتومبیل یا حتی به شکل 1 ساله برای سازمان ها و ارگان ها و یا حتی اشخاص نیز می‌تواند شامل تخفیف در محاسبه هزینه تمام شده به دلیل مدت اجاره شود. برای اطلاع دقیق و شفاف تر از قیمت اجاره پورشه ماکان در تهران با پشتیبانی ما تماس گرفته و هرگونه پرسش و ابهام در این خصوص را با ایرنت کار در میان بگذارید.

در صورت داشتن نیاز به اطلاعات و همچنین پاسخ به هر سوال درباره اجاره Porsche ماکان در تهران هم اکنون با شماره های مندرج دروبسایت ما در خصوص رنت خودرو ایرنت کار تماس بگیرید و تمامی سوالات خود درباره هزینه ها و یا دیگر موارد برای کرایه پورشه Porsche ماکان را ازما در Irrentcar جویا شوید. سامانه ایرنت کار در خصوص اجاره اتومبیل در تهران و دیگر شهرهای مختلف ایران مفتخر است که تمامی خدمات رنت مربوط به اجاره Porsche ماکان و دیگر مدلهای خودروی زیبای پورشه در اختیار مشتریان محترم در تمام شهرهای ایران قرار بدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا