اجاره پورشه پانامرا در تهران – کرایه پورشه پانامرا در تهران

اجاره پورشه پانامرا در تهران و سایر شهرهای ایران

اجاره پورشه پانامرا در تهران و شهرستان‌ها: مجموعه ایرنت کار ارائه دهنده کلیه خدمات اجاره پورشه پانامرا در تهران  و شهرستان‌ها (کرایه پورشه پانامرا در تهران) می‌باشد. با توجه به میزان شهرت و خاص بودن این مدل دوست داشتنی پانامرا از برند پورشه از گزینه‌های پرطرفدار در بین مشتریان می‌باشد. به همین منظور جهت آگاهی از شرایط قراردادی و همچنین بیمه اجاره پورشه پانامرا در تهران با ایرنت کار تماس حاصل برقرار کرده و سؤالات خود را از این طریق بپرسید. تمامی اطلاعات دقیق از جمله قیمت اجاره پورشه پانامرا و شرایط اجاره ماشین پورشه پانامرا در تهران را از ایرنت کار جویا گردید.

مدل خودرو:  پورشه پانامرا
قیمت در اختیار برون شهری: توافقی
قیمت کرایه روزانه: ۲.۴۰۰.۰۰۰ تومان
قیمت کرایه هفتگی: ۱۵.۰۰۰.۰۰۰ تومان (تخفیف دارد)
قیمت کرایه ماهانه: ۵۷.۰۰۰.۰۰۰ تومان

جهت کسب اطلاعات قیمت کرایه ساعتی، بلندمدت، با راننده 

نوع موتور: 8 سیلندر 32 سوپاپه
حجم موتور (سی سی): 4806 
حداکثر توان موتور: 400 اسب بخار

حداکثر سرعت در ساعت: 282 
شتاب صفر تا 100 ثانیه: 5
حداكثر گشتاور: 502 نيوتن متر

آیا با موارد قانونی اجاره پورشه آشنا هستید؟

⇓             ⇓


دانستنی‌های ضروری قبل از اجاره پورشه پانامرا در تهران


اجاره ماشین پورشه پانامرا در تهران درست مثل رنتکار هر وسیله نقلیه دیگری نیازمند آگاهی دقیق از موارد دقیق قانونی و مروری بر نمونه قرارداد شفاف و رسمی اجاره خودروست. ما در ایرنت کار یک نمونه قرارداد رسمی برای اجاره ماشین پورشه پانامرا در تهران و درست مثل دیگر خودروهای استیجاری لوکس برای مطالعه مشتریان خود تهیه و فایل PDF آن را برای دانلود شما قرار داده ایم. بنابراین بهتر است که از طریق لینک مطلب زیر به مطالعه یک نمونه قرارداد خودرو استیجاری و ضوابط ضروری و قانونی دقیقتر در حیطه اجاره ماشین پورشه پانامرا در تهران نیز بپردازید.

 

شرایط کامل اجاره دادن انواع خودرو

بایستی این مطلب را اعلام کرد که در خصوص کرایه پورشه پانامرا در تهران بیمه خودرو حتما و بدون شک هم بایستی پیش از عقد قرارداد رسمی برای کرایه پورشه پانامرا حداقل تا پایان قرارداد رسمی خودرو تمدید شده باشد. لذا در مواقع بروز حادثه هایی پیش بینی نشده جانی و مالی در طول مدت کرایه پورشه پانامرا موارد مرتبط با خسارات و صدمه های نامنتظر و احتمالی مطابق با قوانین جاری بیمه ها محاسبه میشود. علاوه بر این موضوع واضح است که استفاده از بیمه در شرایط بروز حادثه برای خودرو پورشه پانامرا اجاره ای وابسته به رعایت نکات بسیار ساده و واضحی از جمله داشتن گواهینامه ی راننده اجاره کننده و همچنین طابعیت از قوانین و ضوابط کلی و همچنین جزئی  مربوط به راهنمایی و رانندگی ایران است.

مانند اجاره کردن دیگر خودروهای لوکس در کشور ایران و شهر تهران، قیمت اجاره پورشه پانامرا در تهران نیز تابعی از مدت اجاره این اتومبیل و همچنین نوع خودرو لوکس اجاره شده میباشد. به عنوان یک مثال در صورت اجاره پورشه پانامرا در تهران به صورت هفتگی میتواند از همکاران ما در هنگام قرارداد اجاره درخواست تخفیف در اینباره نمایید. علاوه بر این مطلب اجاره پورشه پانامرا در تهران به صورت اجاره نامه ماهیانه اتومبیل یا حتی به شکل سالیانه برای سازمان ها و ارگان ها و یا حتی اشخاص هم میتواند شامل تخفیف در محاسبه قیمت های نهایی به دلیل مدت اجاره شود. برای اطلاع دقیق و شفاف تر از قیمت اجاره پورشه پانامرا در تهران با شماره تماس مندرج در سایت ما هرگونه پرسش و ابهام در این خصوص را با ما در رنت اتومبیل ایرنت کار در میان گذاشته و پاسخ سوالات خود را بیابید.

در صورت داشتن نیاز به اطلاعات و همچنین پاسخ به هر سوال درباره اجاره Porsche پانامرا در تهران همین حالا با شمارههای مندرج در وب سایت ما در خصوص رنت خودرو ایرنت کار تماس بگیرید و تمامی سوالات خود از جمله در خصوص هزینه ها و یا دیگر موارد لازم و ممکن و لازم برای کرایه پورشه Porsche پانامرا را از همکاران ما در بحش پشتیبانی سایت و رنت کار جویا شوید. ما در سامانه ایرنت کار در خصوص اجاره اتومبیل در تهران و دیگر شهرهای مختلف ایران میباشد که تمامی خدمات رنت مربوط به اجاره Porsche پانامرا و دیگر مدلهای اتومبیل پورشه در اختیار مشتری عزیز در تمام شهرهای ایران عزیز در اختیار مشتریان عزیز قرار دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا