موسسه کرایه خودرو در تهران

موسسه کرایه اتومبیل در تهران و شهرستان‌ها

موسسه کرایه خودرو در تهران و شهرستان‌ها: مجموعه ایرنت کار ارائه دهنده کلیه خدمات مرتبط با موسسات کرایه خودرو نظیر اجاره ماشین ، کرایه ون و اجاره خودرو بدون راننده می‌باشد. این موسسه اجاره خودرو بدون تعطیلی و در تمامی ساعات شبانه‌روز پاسخگوی مشتریان عزیز می‌باشد. تنها با یک تماس، از تیم پشتیبانی بزرگترین موسسه کرایه ماشین تهران ، کلیه اطلاعات در خصوص خدمات موسسات کرایه اتومبیل در تهران را دریافت و خودروی مورد علاقه خود را از این موسسه کرایه ماشین-بدون راننده کرایه نمایید.


خدمات موسسه کرایه خودرو بدون راننده


موسسات کرایه ماشین با در اختیار داشتن مجموعه‌ای از خودروهای لوکس، قدیمی و پرکاربرد برای هر مناسبتی، تلاش می‌کنند بهترین شرایط را برای متقاضیان اجاره خودرو فراهم آورند. موسسه کرایه خودرو ایرنت کار یک مجموعه کامل و مدرن است که خدمات خود را به صورت آنلاین ارائه می‌نماید. در این موسسه شما می ‌توانید انواع خودرو را بدون راننده با مناسب‌ترین قیمت و شرایط آسان اجاره نمائید.

کافیست لیست قیمت خودروهای موجود در لینک زیر را بررسی نموده و خودروی مورد علاقه خود را انتخاب نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با واحد پشتیبانی ایرنت کار تماس بگیرید.


مدارک لازم برای ارائه به موسسه کرایه خودرو ایرنت کار


برای اجاره انواع خودرو، در موسسه کرایه ماشین تهران ایرنت کار، مدارک زیر مورد نیاز می‌باشد:

کارت شناسایی معتبر

گواهینامه رانندگی متقاضی

یک فقره سفته و یا چک به مبلغ خودرو درخواستی

جواز کسب معتبر برای صاحبین مشاغل آزاد

گواهی معتبر اشتغال به کار کارمندان

چک کارمندی برای کارمندان دولتی

ویزا و یا بلیط بازگشت برای مسافرین و یا توریست‌ها

نکته مهم در مورد سفته یا فقره چک: در صورت اجاره خودرو همراه با راننده، دیگر نیازی به ارائه چک و یا سفته از طرف فرد اجاره کننده نمی‌باشد.

توجه: اجاره اتومبيل بدون راننده در تهران برای کلیه شرکت‌ها و مؤسسات، ادارات دولتی و غیر دولتی که قصد کرایه خودرو از موسسه کرایه خودرو ایرنت کار دارند، مشمول تخفیفات ویژه می‌باشد.

نکته مهم: چنانچه فراهم کردن مدارک بالا برایتان دشوار است، می‌توانید با شماره تلفن‌های مندرج در وب‌سایت تماس بگیرید. کافیست شرایط خود را برای همکاران ما بازگو نمایید تا در صورت امکان، خودروی مورد نظر خود را با جایگزینی روش‌های دیگر، اجاره کنید. به طور مثال افرادی که مدارک معتبر از محیط کار خود نداشته باشند، می‌تواند سند مالکیت خودروی دیگری که تا ۵۰ میلیون تومان ارزش داشته باشد را جایگزین آن نمایند.


⇓ برای آشنایی با موارد قانونی اجاره خودرو و نمونه قرارداد روی لینک زیر کلیک کنید ⇓

خودروهای لوکس در موسسه کرایه خودرو در تهران


انواع خودرو در موسسه کرایه ماشین تهران ، ایرنت کار

برای لذت بردن از رانندگی در خودروهای لوکس نیازی به صرف هزینه گزاف برای خرید خودرو نیست. به راحتی می توانید از یک موسسه کرایه اتومبیل بدون راننده خودروی مورد علاقه خود را انتخاب و اجاره نمائید. در ایرنت کار که یکی از بزرگترین موسسات کرایه خودرو در ایران می‌باشد امکان مقایسه بین مجموعه‌ای از خودروهای لوکس و خارجی برای شما مهیا است. برای این منظور کافیست به صفحه لیست قیمت خودروهای موسسه مراجعه نمائید.

اجاره انواع ون در موسسه کرایه خودرو ایرنت کار


اجاره انواع ون در موسسه کرایه اتومبیل در تهران ایرنت کار

موسسه اجاره خودرو ایرنت کار اجاره دهنده انواع خودروی ون از جمله ون هایس، ون دلیکا، ون بنز و ون فیات می‌باشد. برای استقبال یا بدرقه میهمانان خارجی موسسات، اجاره ون تشریفاتی یکی از گزینه های متداول و رایج است. همچنین برای اجاره ون تا فرودگاه امام می‌توانید از خدمات کرایه ون ایرنت کار استفاده نمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا