چگونه ماشین کرایه کنیم

چگونه ماشین کرایه کنیم

چگونه ماشین کرایه کنیم : اگر تصمیم به کرایه خودرو دارید، احتمالاً با این چالش مواجه شدید که چگونه ماشین کرایه کنیم ؟ کافیست ادامه‌ی این مطلب را مطالعه کنید و یا گوشی تلفن خود را بردارید و با شماره تلفن‌های مندرج در وب‌سایت تماس حاصل نمایید. خدمات مجموعه ایرنت کار به صورت شبانه روزی است که دارای مجموعه‌ای کامل از انواع خودروها می‌باشد. شما می‌توانید از طریق تماس تلفنی سؤالات خود در رابطه با اینکه چگونه ماشین کرایه کنیم را از همکاران ما جویا شوید. با توجه به خدماتی که مجموعه ایرنت کار ارائه می‌دهد و همچنین اطلاعاتی که در ادامه این مطلب آمده است، دیگر نگران نباشید که چگونه ماشین کرایه کنیم .


چگونه ماشین کرایه کنیم ؟


قبل از هرگونه اقدام و تصمیم گیری در مورد اینکه چگونه ماشین کرایه کنیم ، ابتدا می‌بایست در مورد مدل خودرویی که قصد کرایه آن را داریم، تصمیم گیری کنیم.

  1. اولین مرحله، در نظر گرفتن بودجه و نیازهایمان است تا بتوانیم براساس آن در مورد مدل ماشین انتخابی خود تصمیم بگیریم.

در صورتیکه قصد دارید از مجموعه ایرنت کار خودرو کرایه کنید، می‌توانید با خیال آسوده ماشین مورد نظر خود را انتخاب کنید. زیرا ایرنت کار دارای متنوع‌ترین مجموعه از خودروهای موجود در بازار است. کافیست در زمان مناسب هماهنگی‌های لازم را انجام دهید تا ماشین مورد نظر خود را در اختیار داشته باشید.

پیشنهادات ویژه برای مقاصد و اهداف مختلف:

– سفر به دل طبیعت: خودروهای شاسی بلند نظیر هامر و یا آفرود

– مراسم جشن و عروسی: ماشین‌های لوکس مانند لامیبورگینی و یا پورشه

– سفر ارزان دورن شهری و یا بین شهری: خودروهای معمولی مانند پژو و یا سمند

– جلسات و ملاقات‌های مهم کاری: مدل‌های مختلف بی ام و، لکسوس، هیوندا و تویوتا

 

2. دومین مرحله این است که تعیین کنیم برای چه مدت می‌خواهیم ماشین کرایه کنیم.

ضمن اینکه تصمیم بگیریم آیا کرایه بلندمدت به نفع ماست و یا کرایه کوتاه مدت. بنابراین برای پاسخ به اینکه چگونه ماشین کرایه کنیم ، می‌بایست پس از انتخاب مدل خودرو، مدت زمان اجاره آن را تعیین کنیم.

اجاره کوتاه مدت و یا بلند مدت خودرو یعنی چه؟

اجاره خودرو به دو صورت کوتاه مدت و بلند مدت صورت می‌پذیرد. منظور از اجاره کوتاه مدت خودرو، کرایه خودرو در حد چند ساعت و یا چند روز است. در صورتیکه افراد بیشتر از ۲۸ روز خودرو را کرایه کنند، مشمول شرایط کرایه بلند مدت خودرو می‌شوند.

نکته ۱: حداقل کرایه ساعتی خودرو ۱۰ ساعت است. یعنی کمتر از این زمان نیز هزینه‌ کرایه ۱۰ ساعت دریافت می‌شود. همچنین، حداقل کرایه بلند مدت خودرو ۲۸ روز و حداکثر روزهای کرایه خودرو نیز ۳۶۰ روز است.

نکته ۲: برخی از مزایای کرایه بلند مدت خودرو عبارتند از:

– پوشش بیمه با توجه به نیاز فرد اجاره کننده

– اختصاص حق تعویض خودرو در صورت خرابی و یا نارضایتی

– ارائه برخی خدمات تعمیر و نگهداری خودرو

⇓ دانلود رایگان نمونه قرارداد اجاره کردن خودرو ⇓

پیشنهاد ویژه ایرنت کار

مدارک مورد نیاز برای کرایه خودرو چیست؟


  • گواهینامه رانندگی فرد اجاره کننده
  • یک فقره چک یا سفته به مبلغ خودرو
  • چک کارمندی برای کارمندان دولتی
  • گواهی معتبر اشتغال به کار کارمندان
  • جواز کسب برای صاحبین مشاغل آزاد
  • بلیط برگشت و یا ویزای مسافرین و یا توریست‌ها

نکته مهم: اگر شرایطتان به گونه‌ایست که نمی‌توانید موارد ذکر شده در بالا را فراهم کنید، کافیست با شماره تلفن‌های مندرج در وب‌سایت تماس بگیرید و شرایط خود را برای همکاران ما بازگو کنید تا در صورت امکان، بتوانید با جایگزینی روش‌های دیگر، خودروی مورد نظر خود را کرایه کنید.

به طور مثال، شخصی که دارای مدارک معتبر از محیط کار خود نباشد، می‌تواند سند مالکیت خودروی دیگری که تا ۵۰ میلیون تومان ارزش دارد را جایگزین کند. بنابراین با ما تماس بگیرید.

نکته مهم در مورد فقره چک یا سفته: در صورتیکه خودرو مورد نظرتان را با راننده کرایه کنید، نیازی به ارائه چک و یا سفته از طرف اجاره کننده نیست.

 

نرخ کرایه خودرو به چه صورت است؟


3 عامل اصلی در تعیین نرخ کرایه خودرو دخیل هستند. این سه عامل عبارتند از:

  • مدل ماشین
  • سال تولید
  • مدت زمان درخواست برای کرایه خودرو

شما می‌توانید با توجه به بودجه و نیازهایتان خودروی مناسب خود را انتخاب کنید. سپس با مجموعه ایرنت کار تماس بگیرید و از نرخ کرایه خودروی مورد نظرتان مطلع شوید. ضمن اینکه همکاران ما می‌توانند در انتخاب خودروی مناسب به شما مشاوره بدهند تا بتوانید بیشترین لذت سواری و آسایش را تجربه کنید.

 

شرایط باک بنزین در زمان تحویل خودرو به چه صورت است؟


فرد اجازه کننده بنا به درخواست خود می‌تواند باک بنزین را در هر شرایطی که مایل است، دریافت کند. تنها نکته مهم این است که فرد متقاضی‌ می‌بایست باک بنزین را در همان شرایطی که دریافت کرده، تحویل دهد. ضمناً جهت اطمینان می‌توانید در زمان عقد قرارداد با مسئول مربوطه هماهنگ کرده و به توافق برسید.

 


9 نکته مهم برای جلوگیری از هزینه‌های پنهان کرایه نمودن خودرو


  1. فرد اجاره کننده در صورت درخواست، می تواند تجهیزات جانبی خودرو نظیر صندلی مخصوص کودک، جی پی اس، زنجیر چرخ و … را دریافت کند. کافیست قبل از تحویل خودرو درخواست خود را اعلام و با همکاران ما هماهنگ کنید.
  2. اگر تصمیم به کرایه مجدد خودرو در آینده دارید، حتماً در باشگاه مشتریان ثابت مجموعه ثبت نام کنید تا در آینده تخفیف‌های بی‌نظیری را دریافت کنید.
  3. اگر در مورد خودروی درخواستی خود اطلاعات کافی ندارید، حتماً در زمان تحویل خودرو از مامور تحویل دهنده درخواست کنید تا موارد مورد نیازتان را به شما آموزش دهند. برخی از این موارد می‌تواند نحوه کار کردن چراغ‌ها، برف پاک‌کن، سیستم گرمایشی و سرمایشی و سیستم صوتی خودرو باشد.
  4. قبل از تحویل خودرو آن را بررسی کرده و از سلامت خودرو اطمینان حاصل کنید.
  5. بلافاصله پس از تحویل خودرو، پلاک خودرو را در جایی مانند گوشی تلفن همراه خود یادداشت کنید. زیرا به ظور مثال امکان دارد پس از پارک خودرو، پلاک آن را فراموش کنید و دچار مشکل شوید.
  6. در صورت بروز هرگونه نقص فنی و یا تصادف سریعاً مشکل پیش آمده را به شرکت گزارش دهید.
  7. فرد اجاره کننده در زمان تحویل خودرو می‌بایست به نظافت آن دقت کند زیرا در صورتی که ماشین بسیار کثیف تحویل داده شود، مبلغ ۲۵ تا ۴۰ هزار تومان بابت هزینه کاوراش از فرد اجاره کننده دریافت می‌شود.
  8. ساعت تحویل خودرو را به خاطر بسپارید و با دریافت برگه کروکی از شرکت، همان ساعتی که در قرارداد ذکر شده خودرو را تحویل کنید. زیرا در صورت تاخیر می‌بایست هزینه اضافی پرداخت کنید.
  9. قبل از تحویل حتماً خودرو را بررسی کنید و لوازم شخصی خود مانند عینک را بردارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا