کرایه ماشین عروس بدون چک

کرایه ماشین عروس بدون چک

کرایه ماشین عروس بدون چک: اگر تصمیم به اجاره ماشین عروس دارید، احتمالاً با این چالش مواجه شده‌اید که شرایط کرایه ماشین عروس بدون چک چیست و یا کدامیک از شرکت‌های کرایه دهنده خودرو، چنین خدماتی را ارائه می‌دهند؟ کافیست در ادامه مطلب همراه ما باشید تا پاسخ خود در مورد نحوه اجاره ماشین عروس بدون چک را دریافت نمایید. ایرنت کار مجموعه‌ای کامل از انواع خودروهای مناسب جشن عروسی را دارد و آماده ارائه کلیه خدمات اجاره خودرو می‌باشد. ضمن اینکه می‌توانید از طریق تماس تلفنی، سؤالات خود درباره شرایط و نحوه اجاره ماشین عروس بدون چک را از همکاران ما جویا شوید.


شرایط اجاره ماشین عروس بدون چک چیست؟


در ادامه متن به موضوع اجاره ماشین عروس بدون چک خواهیم پرداخت. بنابراین اکیداً توصیه می‌کنیم ادامه متن را مطالعه نمایید. البته آنچه که حائز اهمیت است، کسب اطلاعات کافی درخصوص کرایه ماشین عروس بدون چک با شرایط منصفانه می‌باشد. از همین روی توصیه می‌کنیم این متن را تا انتها و بطور کامل مطالعه نمایید.

مدارک لازم برای اجاره کردن انواع خودرو عبارتند از:

– گواهینامه رانندگی فرد متقاضی

– یک فقره سفته / چک (به مبلغ خودرو)

– چک کارمندی توسط کارمندان دولتی

– گواهی معتبر اشتغال به کار توسط کارمندان

– جواز کسب از جانب صاحبین مشاغل آزاد

– ویزا یا بلیط برگشت توریست‌ها / مسافرین خارجی

 

و اما نکته بسیار مهم در خصوص کرایه ماشین بدون چک و یا ودیعه:

– چنانچه خودروی مورد نظرتان را همراه با راننده اجاره کنید، دیگر نیازی به ارائه انواع ضمانت‌های مالی از جمله چک و یا ودیعه از جانب فرد اجاره کننده نمی‌باشد. بنابراین یکی از راه‌های اجاره خودرو بدون چک و یا ودیعه، کرایه نمودن خودرو همراه با راننده می‌باشد.

– چنانچه می‌خواهید خودرو موردنظر خود را بدون راننده اجاره نمایید و در عین حال شامل شرایط اجاره ماشین عروس بدون چک باشد، کافیست با همکاران ما در بخش پشتیبانی تماس حاصل نمایید. همکاران ما تمام تلاش خود را خواهند کرد تا با جایگزینی روش‌های دیگر، بتوانید اقدام به کرایه خودرو بدون چک نمایید.

 

البته بدانید که:

در صورتیکه شرایط شما به گونه‌ای باشد که فراهم کردن هر یک از مدارک فوق برایتان دشوار است، کافیست با شماره تلفن‌های مندرج در وب‌سایت تماس بگیرید و شرایط خود را برای همکاران ما اعلام نمایید. در صورت امکان، همکاران ما روش‌های دیگری را جایگزین مدارک خواسته شده خواهند کرد.

⇓ دانلود رایگان نمونه قرارداد برای اجاره خودرو ⇓

پیشنهاد ویژه ایرنت کار


نرخ اجاره ماشین عروس بدون چک به چه صورت است؟


سه عامل مهم و تعیین کننده در نرخ کرایه، مدل خودرو، سال تولید و مدت زمان اجاره کردن ماشین می‌باشند. البته اگر قصد اجاره ماشین عروس بدون چک را داشته باشید، با توجه به توافقات مابین فرد متقاضی و مجموعه‌ی ایرنت کار، نرخ اجاره کردن ماشین تعیین می‌شود.

شما می‌توانید با توجه به بودجه‌ی مورد نظرتان،‌ پس از فراهم نمودن مدارک لازم، خودروی مناسب خود را انتخاب نمایید. کافیست با مجموعه ایرنت کار تماس بگیرید تا از نرخ اجاره کردن ماشین مورد نظرتان مطلع شوید. همچنین می‌توانید بر روی این نوشته کلیک کنید و لیست قیمت کرایه انواع خودرو را مشاهده نمایید.

 


شرایط باک بنزین در زمان تحویل می‌بایست چگونه باشد؟


شخصی که خودرو را کرایه کرده، می‌تواند باک بنزین را پر و یا خالی تحویل بگیرد. تنها نکته مهم این است که در زمان تحویل خودرو می‌بایست باک بنزین را در همان شرایطی که دریافت کرده، تحویل دهد. جهت اطمینان بیشتر می‌توانید در زمان عقد قرارداد، با مسئول مربوطه به توافق برسید.

 


۹ نکته ضروری جهت جلوگیری از هزینه‌های پنهان اجاره


  1. در صورت درخواست می تواند تجهیزات جانبی خودرو مانند صندلی مخصوص کودک، زنجیر چرخ، جی پی اس و … را دریافت نماید. کافیست با همکاران ما هماهنگ نمایید.
  2. اگر قصد دارید مجدداً خدمات اجاره کردن خودرو استفاده کنید، در باشگاه مشتریان ایرنت کار ثبت نام نمایید تا دفعات بعدی از تخفیف‌های ویژه ما استفاده کنید.
  3. اگر با نحوه کار خودرویی که کرایه کرده‌اید آشنا نیستید، زمان تحویل ماشین از مسئولین مربوطه بخواهید تا کلیه موارد لازم را به شما آموزش دهد. برخی از این موارد نحوه کار کردن چراغ‌ها، برف پاک‌کن، سیستم صوتی ماشین، سیستم سرمایشی و گرمایشی می‌باشند.
  4. زمان تحویل گرفتن ماشین، شماره پلاک آن را بر روی تلفن همراه خود ذخیره کنید. به طور مثال ممکن است پس از پارک کردن ماشین در یک فضای بزرگ و یا شلوغ، پلاک آن را فراموش کنید و دچار دردسر شوید.
  5. در صورت بروز هرگونه نقص فنی و یا تصادف، سریعاً با شرکت تماس گرفته و مشکل پیش آمده را گزارش دهید تا راهنمایی لازم را دریافت نمایید.
  6. زمان تحویل دادن خودرو، به نظافت آن دقت کنید زیرا اگر ماشین بسیار کثیف تحویل داده شود، مبلغ ۲۵ تا ۴۰ هزار تومان بابت هزینه کاوراش دریافت می‌شود.
  7. قبل از تحویل، خودرو را وارسی نمایید و از سلامت خودرو مطمئن شوید.
  8. حتماً ساعت و روز تحویل دادن خودرو را به خاطر بسپارید و برگه کروکی را از شرکت دریافت کنید تا بتوانید رأس همان ساعتی که در قرارداد ذکر شده، خودرو را تحویل دهید. در صورت تأخیر می‌بایست جریمه پرداخت کنید.
  9. قبل از تحویل دادن خودرو،داخل آن را بررسی کنید. ممکن است لوازم شخصی خود مانند عینک را در آن جا بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا