محل اجاره خودرو در تهران

محل اجاره خودرو در تهران

محل اجاره خودرو در تهران: ایرنت کار سامانه اجاره خودرو است که در ساده سازی فرآیند اجاره خودرو تلاش می‌کند. تعیین محل اجاره خودرو در تهران یکی از تسهیلاتی است که ایرنت کار به مشتریان خود ارائه می‌کند. شما می‌توانید به راحتی پس از انتخاب و رزرو خودرو، محل اجاره خودرو را داخل شهر تهران در محل کار یا سکونت خود حتی در هتلی که اقامت دارید انتخاب نمائید.

آیا محل اجاره خودرو در تهران محدود به دفتر موسسه می‌باشد؟


برای تعیین محل اجاره خودروچدین روش وجود دارد. یکی از آنها مراجعه حضوری به دفتر موسسه می‌باشد. روش دوم، اجاره خودرو از نمایندگی مستقر در فرودگاه‌های امام و مهرآباد است. اما برای رفاه حال آن دسته از مشتریانی که درخواست اجاره فوری خودرو دارند و به دلیل مشغله زیاد مدیریت زمان برایشان حائز اهمیت است، ایرنت کار تسهیلاتی را در نظر گرفته است که برای عقد قرارداد، مراجعه به دفتر موسسه الزامی نباشد. از این رو محل اجاره خودرو در تهران – صرفا در محدوده شهری – توسط مشتری در هنگام رزرو خودرو تعیین می‌گردد.

در محل اجاره خودرو در تهران چه مدارکی باید ارائه کنید؟


فرقی نمی‌کند محل اجاره خودرو در دفتر ایرنت کار باشد یا در مکان تعیین شده شما، برای عقد قرارداد مدارکی را باید پیش از جلسه آماده کنید. اگر از مشتریان ثابت ایرنت کار هستید و از قبل با قوانین حقوقی اجاره خودرو آشنایی دارید، کافیست خودروی مورد نظر خود را از لیست خودروهای موجود انتخاب نموده و جهت ثبت سفارش و رزرو خودرو، با شماره درج شده در سامانه تماس بگیرید و محل اجاره خودرو در تهران را تعیین و هماهنگ نمائید.

⇓ برای آشنایی با موارد قانونی اجاره خودرو و نمونه قرارداد روی لینک زیر کلیک کنید ⇓

نکاتی برای صرفه جویی بیشتر در هزینه‌های شما


مشتریان گرامی ایرنت کار می‌توانند با رعایت نکات زیر می‌توانند از ایجاد هزینه‌های اضافی پیشگیری کنند:

  1. شخص متقاضی می‌تواند جهت دریافت تجهیزات جانبی خودرو مانند صندلی مخصوص کودک، زنجیر چرخ، جی پی اس و … درخواست دهد. کافیست پیش از تحویل گرفتن خودروی مورد نظر با همکاران ما هماهنگ نمایید.
  2. اگر تصمیم به استفاده مجدد از خدمات اجاره خودرو را دارید، پیشنهاد می‌کنیم در باشگاه مشتریان ایرنت کار ثبت نام نمایید تا در آینده از تخفیف‌های ویژه ما استفاده نمایید.
  3. درصورتیکه با خودرویی که کرایه نموده‌اید آشنا نیستید، حتماً در زمان تحویل گرفتن ماشین از مأمور تحویل دهنده درخواست کنید که کلیه موارد لازم را خدمتتان آموزش دهد. برخی از این موارد نحوه کار کردن چراغ‌ها، برف پاک‌کن، سیستم صوتی ماشین، سیستم سرمایشی و گرمایشی خودرو می‌باشند.
  4. بلافاصله پس از اینکه خودرو را تحویل گرفتید، شماره پلاک آن را بر روی تلفن همراه خود و یا در جایی ذخیره نمایید. زیرا به طور مثال امکان دارد پس از پارک ماشین در یک فضای بزرگ و یا شلوغ، پلاک آن را فراموش کنید و در نهایت دچار دردسر شوید.
  5. در صورت بروز هرگونه نقص فنی و یا تصادف، سریعاً با شرکت تماس بگیرید و مشکل پیش آمده را اطلاع دهید. همکاران ما در بخش پپشتیبانی، شما را راهنمایی خواهند نمود.
  6. در زمان تحویل دادن ماشین، فرد اجاره کننده می‌بایست به نظافت خودرو دقت نماید زیرا اگر خودرو بسیار کثیف تحویل داده شود، مبلغ ۲۵ تا ۴۰ هزار تومان بابت هزینه کاوراش دریافت خواهد شد.
  7. قبل از تحویل دادن خودرو به شرکت، حتماً آن را وارسی نمایید و از سلامت خودرو اطمینان حاصل نمایید.
  8. حتماً تاریخ، ساعت و روز تحویل گرفتن و تحویل دادن خودرو را به خاطر بسپارید و برگه کروکی را هم از شرکت دریافت کنید تا بتوانید رأس همان ساعت ذکر شده در قرارداد ، ماشین را تحویل دهید. به این دلیل که در صورت تأخیر می‌بایست جریمه آن را پرداخت کنید.
  9. قبل از تحویل دادن ماشین، حتماً داخل آن را به طور کامل بررسی کنید. زیرا ممکن است لوازم شخصی خود مانند عینک را در آن جا بگذارید و مجبور شوید مجدداً به شرکت مراجعه نمایید.

با ایرنت کار هیچکس بدون خودرو نمی‌ماند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا