اجاره لکسوس در تهران

اجاره لکسوس در تهران و شهرستان‌ها

اجاره لکسوس در تهران و شهرستان‌ها: مجموعه ایرنت کار ارائه دهنده کلیه خدمات کرایه لکسوس در تهران و شهرستان‌ها ( اجاره لکسوس در تهران )، مناسب‌ترین قیمت کرایه لکسوس در تهران و شهرستان‌ها، دارای شرایط ویژه و مناسب کرایه لکسوس در تهران و دیگر شهرهاست. تنها با یک تماس، تمامی اطلاعات در خصوص لیست قیمت اجاره لکسوس و نحوه اجاره خودرو لکسوس در تهران و شرایط اجاره خودرو لکسوس در تهران و شهرستان‌ها بدون راننده و با راننده را دریافت نمایید.

لیست قیمت اجاره لکسوس

نام خودرو: لکسوس NX
قیمت کرایه روزانه: توافقی
قیمت کرایه هفتگی: توافقی
قیمت کرایه ماهانه: توافقی

جهت مشاهده قیمت کرایه ساعتی، بلندمدت و سایر اطلاعات بر روی لینک زیر کلیک کنید.

نام خودرو: لکسوس LX 570
قیمت کرایه روزانه: توافقی
قیمت کرایه هفتگی: توافقی
قیمت کرایه ماهانه: توافقی

جهت مشاهده قیمت کرایه ساعتی، بلندمدت و سایر اطلاعات با ما تماس بگیرید.

آیا با موارد قانونی اجاره لکسوس در تهران آشنا هستید؟

⇓             ⇓

پیشنهاد ویژه ایرنت کار


دانستنی‌های ضروری قبل از اجاره لکسوس در تهران


برای اجاره لکسوس در تهران بایستی قرارداد مشخصی را پیش از تحویل گرفتن خودرو، مطالعه و امضا کنید. متقاضی های خودروهای لوکس همچنین بایستی مدارک زیر را بهمراه داشته باشند.

  1. کارت شناسایی معتبر
  2. یک فقره چک یا سفته به مبلغ خودرو

و همچنین یکی از موارد زیر:

  1. سند ملکی به نام متقاضی
  2. 7 تا 10 درصد ارزش خودرو به عنوان ودیعه (برای خودروهای لوکس این عدد متفاوت است)
  3. توقف خودروی شخصی متقاضی در پارکینگ عمومی و تحویل سند آن به شرکت

در صورت داشتن سوالات بیشتر در خصوص اجاره لکسوس در تهران با شماره تلفن‌های مندرج در  سایت  ایرنت کار تماس بگیرید.

مشتریان محترم در شهر تهران می‌توانند برای هر کدام از موارد کرایه لکسوس در تهران  با ما تماس بگیرند:

اجاره ماشین لکسوس در تهران :

اجاره لکسوس NX در تهران

اجاره لکسوس RX در تهران

اجاره لکسوس ES در تهران

اجاره لکسوس IC در تهران

اجاره لکسوس کروک در تهران

اجاره لکسوس ارزان در تهران

لازم به ذکر است که به دلیل  مدل‌های زیاد اتومبیل لکسوس در ایران و همچنین احتمال محدودیت تعداد موجود جهت کرایه، پیش از برنامه ریزی شخصی برای رنت خودرو، با همکاران ما در ایرنت‌کار تماس گرفته و نسبت به جزئیات زمان بندی و همچنین قیمت اجاره لکسوس در تهران اطلاعات کاملی کسب نمایید.

چه اتومبیلهای دیگری در تهران برای اجاره کردن وجود دارد؟

اگر به غیر از اجاره خودرو لکسوس در تهران به دنبال کرایه انواع دیگر اتومبیل هستید توصیه ما این است که با همکاران ما تماس گرفته و نام خودرو و زمان حدودی که برای کرایه آن در نظر دارید را با آنها در میان بگذارید. بهتر است بدانید بیشتر خودروهای لوکس و رده میانی توسط ارینت‌کار در سرتاسر تهران اجاره داده می‌شود.

همچنین در ادامه این پست  لیستی از انواع کرایه خودرو لکسوس در تهران در دسترس شما مشتریان گرامی قرار گرفته است. در صورت درج نشدن قیمت اجاره لکسوس در تهران میتوانید از طریق تماس با ما در خصوص جزئیات قیمت و نحوه تحویل اتومبیل تماس بگیرید.

برای این کار کافی ست با تیم ایرنت کار تماس گرفته و از آنها قیمت و همچنین شرایط تحویل خودرو را به صورت تلفنی جویا شوید. لازم به ذکر است در تمامی ساعات کاری و ایام هفته میتوانید برای آگاهی از قیمت ها و شرایط تحویل خودرو با همکاران ما در ایرنت‌کار تماس حاصل کنید.

قیمت کرایه لکسوس در تهران با توجه به اینکه این خودرو یکی از ماشین‌های لوکس، گران قیمت و پرطرفدار در ایران است، نسبت به هزینه کرایه خودروهای دیگر در تهران بیشتر است. برای اطلاع از قیمت کرایه بنز در تهران کافیست با همکاران ما تماس گرفته و از جزئیات قیمت و شرایط تحویل خودرو مطلع گردید.

همچنین کرایه کردن خودرو به شکل‌های متعددی از جمله کرایه روزانه، اجاره ساعتی، هفتگی و حتی کرایه به همراه راننده صورت می گیرد. در این صورت با مشورت همکاران ما در بخش پشتیبانی می توانید با توجه به نیاز و بودجه در نظر گرفته ، بهترین خودرو ممکن را از بین لیست پیشنهادات ایرنت‌کار انتخاب کنید.

متقاضیان عزیز اجاره ماشین لکسوس در تهران توجه داشته باشند که برای اجاره خودرو لکسوس در تهران بایستی مواردی را پیش از مراجعه حضوری کسب اطلاع نمایند. از جمله این موارد حقوق کرایه دهنده و همچنین حقوق کرایه کننده خودرو میباشد.

ایرنت‌کار پس از سالها فعالیت در زمینه اجاره خودرو در کلان شهر تهران، مجموعه ای از نکات را جمع آوری کرده و در فایل پی دی اف قابل دانلود برای شما مشتریان عزیز قرار داده است. پس از تماس با ایرنت‌کار و اطلاع از جزئیات میتوانید فایل زیر را جهت مطالعه نیز دانلود نمایید.

 

 موارد حقوقی و اخلاقی اجاره خودرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا