اجاره مازراتی در تهران

اجاره مازراتی در تهران و سایر شهرهای ایران

اجاره مازراتی در تهران و شهرستان‌ها: مجموعه ایرنت کار ارائه دهنده کلیه خدمات کرایه خودرو از جمله اجاره مازراتی در تهران و شهرستان‌ها (کرایه مازراتی در تهران)، مناسب‌ترین قیمت کرایه مازراتی در تهران و شهرستان‌ها، دارای شرایط ویژه و مناسب اجاره خودرو مازراتی در تهران و دیگر شهرهاست. تنها با یک تماس، تمامی اطلاعات در خصوص قیمت اجاره مازراتی ، نحوه اجاره مازراتی در تهران و شرایط اجاره مازراتی در تهران و شهرستان‌ها بدون راننده و با راننده را دریافت نمایید.

مدل خودرو: مازراتی کواتروپورته
قیمت در اختیار برون شهری: توافقی
قیمت کرایه روزانه: ۶.۰۰۰.۰۰۰ تومان (تخفیف دارد)
قیمت کرایه هفتگی: ۴۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان (تخفیف دارد)
قیمت کرایه ماهانه: ۱۰۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان

جهت کسب اطلاعات قیمت کرایه ساعتی، بلندمدت، با راننده 

نوع موتور: 8 سیلندر 32 سوپاپه
حجم موتور (سی سی): 4691 
حداکثر توان موتور: 439 اسب بخار

حداکثر سرعت در ساعت: 285 
شتاب صفر تا 100 ثانیه: 5.3
حداكثر گشتاور: 590 نيوتن متر

آیا با موارد قانونی اجاره مازراتی آشنا هستید؟

⇓             ⇓


دانستنی‌های ضروری قبل از اجاره مازراتی در تهران


برای اجاره مازراتی تهران بایستی قرارداد مشخص و شفافی را پیش از تحویل گرفتن خودرو، مطالعه و امضا کنید. متقاضی های خودرو همچنین بایستی مدارکی را در هنگام مراجعه بهمراه بیاورند. برای آگاهی از جزئیات این مدارک حتما پیش از مراجعه حضوری با ایرنت کار تماس بگیرید.

در خصوص دیگر اتومبیل های کرایه ای در تهران مدارک زیر  معمول و رایج میباشد:

  1. کارت شناسایی معتبر
  2. یک فقره چک یا سفته به مبلغ خودرو

و همچنین یکی از موارد زیر:

  1. سند ملکی به نام متقاضی
  2. 7 تا 10 درصد ارزش خودرو به عنوان ودیعه (برای خودرو های ایرانی پانزده درصد ارزش خودرو)
  3. توقف خودروی شخصی متقاضی در پارکینگ عمومی و تحویل سند آن به شرکت

سوالات و نظرات خود را میتوانید از راه تماس با ایرنت کار ابراز کنید. همکاران بخش پشتیبانی ما آماده هستند تا با ارائه خدمات و پاسخگویی به شما عزیزان تجربه لذت بخشی را به شما ارائه کنند.

قیمت اجاره مازراتی در تهران با توجه به استقبال و تقاضا خاص در مورد این اتومبیل و همچنین دسته بندی آن در میان اتومبیل های لوکس، هزینه کرایه آن را در سطوح متفاوتی قرار گرفته است. برای اطلاع از قیمت کرایه مازراتی در تهران کافیست با همکاران ما تماس گرفته و از جزئیات قیمت و شرایط تحویل خودرو مطلع شوید.

همچنین اجاره ماشین مازراتی در تهران به شکل‌های متعددی از جمله اجاره های روزانه، اجاره ساعتی، هفتگی و حتی کرایه به همراه راننده یا بی راننده صورت می گیرد. به همین دلیل از طریق مشورت با همکاران ما در بخش پشتیبانی می توانید با توجه به نیاز و بودجه در نظر گرفته شده برای این کار، بهترین خودرو مازراتی ممکن را از بین لیست پیشنهادات ایرنت‌کار انتخاب کنید.

دوستان عزیز در شهر تهران می‌توانند برای هر کدام از موارد کرایه مازراتی در تهران  با ما تماس بگیرند:

اجاره مازراتی کواتروپورته در تهران

اجاره مازراتی لوانته در تهران

باید بدانید به دلیل تعداد پایین مدل‌های مازراتی در ایران و همچنین احتمال محدودیت تعداد موجود جهت کرایه در تهران ، پیش از برنامه ریزی شخصی، با همکاران ما در ایرنت‌کار تماس بگیرید و نسبت به جزئیات زمان بندی و همچنین قیمت اجاره مازراتی در تهران اطلاعات کاملی کسب نمایید.

چه خودروهای دیگری در تهران برای اجاره کردن وجود دارد؟

اگر به غیر از اجاره خودرو مازراتی تهران به دنبال کرایه انواع دیگر اتومبیل در این شهر هستید توصیه میکنیم با ایرنت کار  تماس گرفته و نام اتومبیل انتخاب شده و زمان حدودی سفری که نظر دارید را با ما در میان بگذارید. همچنین بیشتر خودروهای لوکس و عادی توسط ارینت‌کار در سرتاسر تهران و ایران اجاره داده می‌شوند.

در ادامه این پست  لیستی از انواع کرایه خودرو ماراتی در تهران در دسترس شما مشتری عزیز قرار گرفته است. در صورت درج نشدن قیمت اجاره مازراتی  در تهران میتوانید از طریق تماس با ایرنت کار به جزئیات قیمت و نحوه تحویل  خودرو اطلاع کسب  کنید.

تمامی اطلاعات لازم در مورد اجاره خودرو را از ایرنت کار بخواهید و برای این کار تنها لازم است با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس گرفته و نیاز خود را با همکاران ما مطرح نمایید. لذا در تمامی ساعات کاری و در طول روز میتوانید برای آگاهی از هزینه و شرایط تحویل خودرو با همکاران ما در ایرنت‌کار تماس برقرار کنید.

مشتریان عزیز توجه داشته باشند که برای اجاره مازراتی در تهران بایستی مواردی را پیش از مراجعه حضوری به طور دقیق کسب اطلاع نمایند. از جمله این موارد مهم حقوق کرایه دهنده و همچنین حقوق کرایه کننده ماشین نسیت به هم میباشد.

ایرنت‌کار پس از سالها فعالیت در زمینه اجاره ماشین در شهر بزرگ تهران، مجموعه ای از نکات را گردآوری نموده  و در فایل پی دی اف قابل دانلود برای شما قرار داده است. در صورت تماس با ایرنت‌کار و اطلاع از جزئیات میتوانید فایل زیر را جهت مطالعه دانلود کنید.

کلیک کنید: نمونه قرارداد اجاره خودرو سواری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا