اجاره کیا سورنتو در تهران و شهرستان‌ها

اجاره کیا سورنتو در تهران و شهرستان‌ها

اجاره کیا سورنتو در تهران و سایر شهرهای ایران: چنانچه به دنبال دریافت خدمات اجاره کیا و به ویژه اجاره کیا سورنتو در تهران و شهرستان‌ها هستید، با ما تماس بگیرید و یا در ادامه این مطلب همراه ما باشید. از آنجایی که کیا سورنتو یکی از محبوب‌ترین مدل‌های خودرو کیا می‌باشد، مجموعه ایرنت کار خدمات اجاره کیا سورنتو را با شرایط خاص ارائه می‌نماید. در ادامه مطلب کلیه اطلاعات لازم در خصوص کرایه خودرو از جمله کرایه کیا سورنتو را گردآوری کرده و به تمامی سؤالات مرتبط از جمله شرایط اجاره کیا سورنتو ، قیمت کرایه سورنتو ، شرایط بیمه کرایه سورنتو پاسخ داده شده است.

مدل خودرو: کیا سورنتو
قیمت در اختیار برون شهری: توافقی
قیمت کرایه روزانه: ۳۰۰.۰۰۰ تومان
قیمت کرایه هفتگی: ۲.۰۰۰.۰۰۰ تومان (تخفیف دارد)
قیمت کرایه ماهانه: ۷.۵۰۰.۰۰۰ تومان

جهت کسب اطلاعات قیمت کرایه ساعتی، بلندمدت، با راننده 

نوع موتور: 4 سیلندر 16 سوپاپه
حجم موتور (سی سی): 1998
حداکثر توان موتور: 154 اسب بخار

حداکثر سرعت در ساعت: 197
شتاب صفر تا 100 ثانیه: 10
حداكثر گشتاور: 195 نيوتن متر

آیا با مفاد قرارداد اجاره کیا آشنا هستید؟

⇓             ⇓


دانستنی‌های ضروری پیش از اجاره کیا سورنتو در تهران و سایر شهرها


شرایط اجاره کیا سورنتو در تهران و شهرستان‌ها چیست؟

یکی از بزرگترین لذت‌های کرایه خودرو، انتخاب خودروی مورد علاقه بدون هیچ گونه محدودیتی است. کافیست نگاهی به لیست انواع خودرو کرایه ای بیاندازید ( لیست قیمت خودرو کرایه ای ) و سپس خودروی دلخواه خود را انتخاب نمایید. حالا که خودروی مورد نظر خود را انتخاب نموده‌اید، نوبت به آشنایی با قوانین و شرایط کرایه خودرو به ویژه اجاره کیا سورنتو می‌شود. همکاران ما به همین منظور در مطلبی جاداگانه به تفصیل در خصوص شرایط اجاره کیا سورنتو نوشته‌اند. کافیست بر روی لینک زیر کلیک کرده و آن را مطالعه نمایید.

 

⇐ شرایط کامل اجاره دادن انواع خودرو ⇒

شرایط بیمه کرایه کیا سورنتو در تهران

چنانچه قصد دارید از طریق مجموعه ایرنت کار اقدام به کرایه کیا سورنتو در تهران نمایید، با خیال راحت خودروی مورد نظر خود را کرایه نمایید. زیرا تمامی خودروهای مجموعه ایرنت کار تحت پوشش بیمه می‌باشند. بنابراین در هنگام بروز حوادث پیش بینی نشده جانی و مالی، در طول مدت کرایه کیا سورنتو موارد مرتبط با خسارات و صدمات نامنتظر و احتمالی مطابق با قوانین جاری بیمه محاسبه می‌شود. البته شخص راننده می‌بایست جهت پیشگیری از بروز حادثه برای خودرو کیا سورنتو اجاره ای ، نکات بسیار ساده و بدیهی از جمله داشتن گواهینامه فرد اجاره کننده و همچنین التزام به قوانین و ضوابط  مربوط به راهنمایی و رانندگی را رعایت کند. ایرنت کار ارائه دهنده خدمات کرایه سورنتو کوپه و کرایه سورنتو ۴ درب می‌باشد. همچنین خدمات اجاره روزانه سورنتو و هفتگی و ماهیانه را از ایرنت کار دریافت نمایید.

 

شرایط و نحوه اجاره Kia سورنتو در تهران

در صورت نیاز به کسب هر گونه اطلاعات در خصوص اجاره Kia سورنتو در تهران همین حالا گوشی تلفن خود را بردارید و با شماره تماس‌های مندرج در وب سایت تماس حاصل نمایید تا پاسخ تمامی سؤالات خود در خصوص هزینه‌ها، شرایط و دیگر موارد لازم و ممکن برای کرایه کیا Kia سورنتو را از همکاران و مشاوران ما جویا شوید. خدمات ما در سامانه ایرنت کار در خصوص اجاره سورنتو کوپه و اجاره سورنتو ۴ درب در تهران و دیگر شهرهای مختلف ایران است که تمامی خدمات رنت مربوط به اجاره تمامی برندهای خودروست که در اختیار مشتریان عزیز قرار می‌گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا