مرکز اجاره خودرو در تهران و سایر شهرها

مرکز اجاره خودرو در تهران و شهرستان‌ها

مرکز اجاره خودرو در تهران و شهرستان‌ها: مجموعه ایرنت کار ارائه دهنده کلیه خدمات اجاره ماشین در تهران به عنوان مرکز اجاره خودرو در تهران (مرکز اجاره ماشین تهران) و شهرستان‌ها، به عنوان یکی از بهترین مراکز کرایه اتومبیل در تهران و شهرستان‌ها، دارای شرایط ویژه و قیمت مناسب مرکز اجاره خودرو در تهران و دیگر شهرهاست. تنها با یک تماس، تمامی اطلاعات در خصوص این مرکز اجاره خودرو در تهران ، نحوه اجاره از مرکز اجاره خودرو تهران و شرایط آن بدون راننده و با راننده را دریافت نمایید.


آیا با قوانین دریافت خدمات از مرکز اجاره خودرو در تهران آشنا هستید؟

⇓             ⇓

انواع خودروهای مرکز اجاره خودرو تهران براساس برندشان

نام برند خودرو:  بی ام و BMW
قیمت در اختیار برون شهری: توافقی
شروع قیمت کرایه روزانه از: 550.000 تومان
شروع قیمت کرایه هفتگی از: 3.500.000 تومان

⇓ انواع خودروی بی ام و کرایه‌ای ⇓

نام برند خودرو: پورشه Porsche
قیمت در اختیار برون شهری: توافقی
شروع قیمت کرایه روزانه از: 1.000.000 تومان
شروع قیمت کرایه هفتگی از: 6.500.000 تومان

⇓ انواع خودروی پورشه کرایه‌ای ⇓


دانستنی‌های ضروری درباره مرکز اجاره خودرو در تهران


مرکز اجاره خودرو در تهران ( مرکز کرایه خودرو ) : همانگونه که در بالا مشاهده نمودید، لیستی از بهترین مرکز اجاره خودرو تهران را قرار داده‌ایم که همگی مرکز اجاره خودرو بدون راننده نیز می‌باشند. البته لازم به ذکر است هر کدام از مراکز اجاره خودرو در تهران که در لیست بالا مشاهده می‌نمایید دارای ویژگی‌های منحصربفرد خود می‌باشند که منجر شده هر کدام در یکی از بخش‌های خدمات اجاره خودرو بهترین باشند.

بنابراین شما می‌توانید با مجموعه ایرنت کار تماس بگیرید و هدف خود از کرایه کردن ماشین، همراه با اطلاعاتی در خصوص مدت زمان کرایه و مدل ماشین درخواستی خود را بازگو نمایید. سپس همکاران ما با توجه به شرایطبی که اعلام فرمودید از میان مراکز کرایه اتومبیل در تهران ، بهترین مرکز اجاره خودرو در تهران را خدمتتان معرفی می‌نمایند. کافیست گوشی تلفن خود را بردارید و با ما تماس بگیرید.

اجاره خودرو در تهران و کلان شهرها، به چند دلیل و برای چند دسته از مشتریان ما بسیار سودمندتر از تردد با خودرو شخصی و یا راهکارهای دیگر است:

– دسته اول کسانی هستند که برای حضور در مراسم خاصی مانند جشن ازدواج بستگان و یا شرکت در جلسه مهم کاری، نیاز به کرایه خودرو تهران و کلان شهرها را دارند. این مشتریان اغلب خواستار خودروهای رده بالا را دارند.

– همچنین برخی افراد هستند که با کرایه خودرو تهران و یا سایر کلان شهرها قصد انجام امور شخصی در سفرهای کوتاه مدت خود در را دارندو می‌بایست در طول روز به چندین نقطه از شهر بروند. برای مثال افرادی که از خارج از کشور و یا از استان‌های داخلی به کلان شهرها سفر می‌کنند و به طور مثال با کرایه خودرو در تهران جابجایی در این کلان شهر را برای خود میسر می‌کنند.

– دسته سوم مشتریان کسانی هستند که با کرایه خودرو در تهران و سایر کلان شهرها خیال خود را از بابت داشتن خودرو شخصی راحت کرده و با پرداخت اجاره ماهانه یا حتی سالانه با هزینه کمتر در شهر تهران صاحب خودرو می‌شوند.

خودرو کرایه تهران به هر صورت و به هریک از دلایل بالا، راهکاری‌ست که می‌توانید به کمک ایرنت کار و در کمترین زمان ممکن نیاز خود در خصوص تامین وسیله نقلیه در این شهر را برطرف کنید.

کلیه افراد متقاضی اجاره کردن در تهران ، می‌بایست قبل از مراجعه به مراکز کرایه اتومبیل در تهران ، از برخی شرایط برخوردار باشند و همچنین جهت کرایه کردن خودرو بدون حضور راننده ، مدارکی را تحویل مرکز کرایه اتومبیل در تهران بدهند.

لیست مدارک مورد نیاز قبل از مراجعه به مرکز کرایه اتومبیل در تهران:

  • کارت شناسایی معتبر
  • گواهینامه رانندگی متقاضی
  • یک فقره چک و یا سفته (به مبلغ خودروی درخواستی)
  • جواز کسب معتبر صاحبین مشاغل آزاد
  • گواهی معتبر اشتغال به کار کارمندان
  • چک کارمندی برای شاغلین دولتی
  • ویزا (یا بلیط بازگشت) برای مسافرین یا توریست‌ها

 

نکته مهم در مورد سفته یا چک: چنانچه قصد داشته باشید خودروی مورد نظرتان را همراه با راننده کرایه کنید، دیگر نیازی به ارائه چک و یا سفته نمی‌باشد.

توجه: اغلب مرکز اجاره اتومبیل تهران ، برای کلیه شرکت‌ها و مؤسسات، ادارات پولتی و غیر دولتی که قصد کرایه کردن خودرو را دارند، خدمات همراه با اعطای تخفیفات ویژه ارائه می‌دهند.

نکته مهم: چنانچه در شرایط خاصی قرار گرفته‌اید و فراهم کردن مدارک فوق برای اجاره کردن خودرو برایتان دشوار باشد، می‌توانید با شماره تلفن‌های مندرج در وب‌سایت تماس بگیرید. کافیست شرایط خود و مدل خودروی مورد نظرتان را برای همکاران ما بازگو نمایید تا در صورت امکان، خودروی مورد نظر خود را با جایگزینی روش‌های دیگر، اجاره نمایید. به طور مثال افرادی که دارای مدارک معتبر از طرف محیط کار خود نمی‌باشند، می‌توانند سند مالکیت خودروی دیگری که تا ۵۰ میلیون تومان ارزش داشته باشد را جایگزین آن نمایند.

همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مرکز کرایه اتومبیل در تهران و مراکز اجاره ماشین در تهران می‌توانید با همکاران ما تماس حاصل نمایید.

برای کرایه ماشین در تهران در هنگام مراجعه به دفاتر اجاره خودرو در اغلب موارد و به طور معمول بایستی یکی از مدارک زیر را با خود به همراه داشته باشید. هرچند که بهتر است در صورت کرایه ماشین در تهران پیش از اقدام برای حضور در محل تحویل خودرو، با تماس تلفنی از تمامی اطلاعات در خصوص مدارک مورد نیاز برای کرایه ماشین تهران مطلع گردید. تنها در این صورت است که با صرف زمان و هزینه کمتر می‌توانید ماشین مورد نظر خود را در شهر تهران کرایه نمایید.

– کارت شناسایی معتبر

– یک فقره چک یا سفته به مبلغ خودرو

و همچنین یکی از موارد زیر:

– سند ملکی به نام متقاضی

– 7 تا 10 درصد ارزش خودرو به عنوان ودیعه (برای خودرو های ایرانی پانزده درصد ارزش خودرو)

– توقف خودروی شخصی متقاضی در پارکینگ عمومی و تحویل سند آن به شرکت

توجه: اجاره خودرو در تهران و شهرستان‌ها بدون راننده و با راننده دارای شرایط متفاوتی می‌باشد. بنابراین توصیه می‌شود در خص|وص اجاره خودرو در تهران و شهرستان‌ها بدون راننده با شماره تلفن‌های مندرج در وب سایت تماس حاصل کنید.

در صورت داشتن سوالات بیشتر در خصوص کرایه ماشین در تهران با قیمت مناسب و به صورت روزانه، هفتگی و یا حتی ماهانه و سالانه با ما در ایرنت کار تماس گرفته و درباره تمامی جزئیات مدارک مورد نیاز برای کرایه ماشین در تهران و همچنین قیمت کرایه ماشین در تهران جویا شوید.

سه عامل اصلی و تعیین کننده وجود دارد که بر روی نرخ کرایه کردن ماشین در مرکز اجاره ماشین تأثیرگذار هستند. این سه عامل عبارتند از مدل خودرو، مدت زمان اجاره کردن اتومبیل و شرایط اجاره که همگی متغییر هستند. کافیست با توجه به بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید و همچنین با توجه به اهداف خود از کرایه کردن ماشین،‌ مدارک لازم را تهیه کرده و سپس خودرویی که مدنظر دارید را انتخاب نمایید.

پس از آن کافیست با مجموعه ایرنت کار تماس گرفته و با اعلام شرایط خود‌،‌ از نرخ کرایه کردن ماشین در مرکز اجاره ماشین مطلع شوید. ضمن اینکه همکاران ما در مجموعه ایرنت کار می‌توانند در انتخاب مناسب‌ترین خودرو به شما مشاوره بدهند تا در نهایت بتوانید حداکثر لذت خودروهای کرایه‌ای را همراه با آسایش تجربه کنید.

قبل از تهیه مدارک لازم برای كرايه کردن خودرو از مراکز اجاره ماشین در تهران ، ابتدا می‌بایست مدل خودروی مورد نظرتان، تاریخ درخواست و تعداد روزهای کرایه را مشخص نمایید. سپس می‌بایست مدارک مورد نیاز جهت کرایه کردن خودرو را تهیه نمایید. پس از انجام کلیه مراحلی ذکر شد، می‌توانید با همکاران ما در تیم پشتیبانی تماس حاصل نمایید. ضمن اینکه شما می‌توانید با توجه به مرکز اجاره ماشین تهران ، از محل‌های تحویل گرفتن خودرو نیز مطلع شده و یکی از آنها را انتخاب نمایید. در پایان همکاران ما با توجه به درخواست شما، نرخ کرایه کردن در مرکز اجاره ماشین بدون راننده را نیز خدمتتان اعلام خواهند نمود. بنابراین کافیست با در نظر گرفتن شرایط خود، با مجموعه ایرنت کار تماس حاصل نمایید. همکاران ما آماده ارائه خدمات در راستای معرفی مراکز اجاره ماشین در تهران هستند. ضمن ارائه پس از دریافت اطلاعات مرکز اجاره ماشین تهران ، می‌توانید از همکاران ما جهت انتخاب خودروی مناسب مشاوره رایگان دریفات نمایید.

پیشنهاد ویژه برای اهداف مختلف اجاره کردن اتومبیل از هر مرکز اجاره اتومبیل تهران :

  • ملاقات و جلسات کاری مهم: مدل‌های مختلف اتومبیل نظیر لکسوس، بی ام و، هیوندا و تویوتا
  • سفرهای ارزان بین شهری / دورن شهری: خودروهای رده پایینی مانند مانند پژو و سمند
  • سفر به مناطق گردشگری: خودرو شاسی بلند مانند هامر و یا آفرود
  • مراسم جشن و عروسی‌ها: ماشین‌های لوکس مانند لامیبورگینی و یا پورشه

اجاره کردن ماشین در هر مرکز اجاره خودرو تهران و یا در هر شهر دیگر مانند تمامی موارد اجاره از جمله اجاره ملک تابع قوانین کشور و همچنین قوانین و قواعد حقوقی صنفی می‌باشد. همچنین قوانین کرایه کردن خودرو در تهران و شهرستان‌ها می‌بایست مطابق با اصول حمایت از حق مشتری و درج حقوق متقابل بین کرایه دهنده خودرو و کرایه کننده باشد.

به همین منظور در مجموعه ایرنت کار، مجموعه‌ای از نکات حقوقی در خصوص اجاره کردن خودرو را تهیه کرده‌ایم. ایرنت کار این فایل را جهت دانلود در اختیار تمام همکاران و همچنین مشتریان گرامی قرار داده است.

توجه داشته باشید که این فایل شامل اطلاعاتی در خصوص نرخ کرایه کردن ماشین نیست و صرفاً اطلاعات قانونی و حقوقی در خصوص کرایه کردن خودرو را در اختیار شما دوستان قرار می‌دهد.

دانلود فایل موارد حقوقی و اخلاقی کرایه خودرو

 

خدمات هر مرکز اجاره ماشین بدون راننده در تهران به طور معمول به یکی از روش های زیر است:

کرایه کردن خودرو بدون حضور راننده به صورت کوتاه مدت: برای مشتریانی که قصد حضور در مراسم‌ها و همچنین گشت و گذارهای بین شهری را دارند، کرایه کردن خودرو بدون راننده و به صورت کوتاه مدت، انتخاب بسیار مناسبی می‌باشد. کافیست تعداد روزهای کرایه کردن خودرو را به همکاران ما اعلام نمایید، سپس مشخصات بهترین مرکز اجاره ماشین بدون راننده را دریافت نمایید.

كرايه کردن ماشين بدون حضور راننده تهران به صورت بلندمدت: برخی از ارگان‌ها و یا شرکت‌ها و همچنین برخی از مشتریان ما ترجیح می‌دهند به صورت بلندمدت و یا سالیانه خودرو کرایه کنند. زیرا قیمت تمام شده اجاره کردن خودرو بدون حضور راننده برای برای بسیاری از شرکت‌ها و ارگان‌ها، بسیار مقرون به صرفه است.

مشتریان عزیز می‌توانند در ساعات اداری و در روزهای کاری هفته با ایرنت کار تماس گرفته و مشخصات بهترین مرکز کرایه خودرو در تهران را دریافت نمایند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا