همه نکات برای خرید اینترنتی کاور چمدان

همه نکات برای خرید اینترنتی کاور چمدان

همه نکات برای خرید اینترنتی کاور چمدان

دنبال خرید اینترنتی کاور چمدان هستید؟ یا با خودتان فکر می‌کنید که کاور چمدان از کجا بخرم؟ تقریباً صدها دلیل خوب وجود دارد که ثابت می‌کنند خرید کاور چمدان یک ایده عالی است.

اولین دلیل؛ حفاظت از چمدان در برابر دست‌اندازها و خراش‌های غیرقابل‌اجتنابی که در حین کشیدن، تحویل به گاری بارکشی و قرار دادن در تاکسی اتفاق می‌افتد است. دلیل دیگر؟ با پوشاندن یک کاور منحصربه‌فرد می‌توانید چمدان‌هایتان را میان نمونه‌های مشابه به‌راحتی پیدا کنید. دلیل سوم این است که می‌توانید آن‌ها را از جمع‌کردن غبار و کثیف شدن هنگام ذخیره‌سازی بین سفرها حفظ کنید.

دلیل شما هر چه که باشد، ما در این مطلب بهترین کاور هایی که ارزش خرید دارند را معرفی کرده‌ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر به مطالعه ادامه دهید تا در مورد کاور چمدان بیشتر بدانید و پاسخ سؤال بهترین کاور چمدان از کجا بخرم را بیابید.

نکات مهم برای خرید کاور چمدان که باید بدانید

کاور چمدان از کجا بخرم

چرا از کاور چمدان استفاده کنیم؟

کاور چمدان یک روش مقرون‌به‌صرفه برای محافظت از وساایلتان در برابر فرسودگی، پارگی و نشستن گردوغبار است که به مرور زمان هنگام جابجایی رخ می‌دهد.

موجب ناراحتی است متوجه شوید چمدانی که در دست دارید خراش برداشته است (‌یا حتی بدتر از آن!) بنابراین، پیشنهاد می‌کنیم زمانی که چمدان جدید می‌خرید، یک کاور محافظ نیز برای آن خریداری کنید.

حتی اگر چمدان قدیمی دارید، یک کاور محافظ برای آن بخرید. این کار آن‌ها را از آسیب بیشتر حفظ خواهد کرد. دلیل دیگر استفاده از کاور محافظ این است که: چمدان‌تان در دریایی ازساک دستی‌های مشابه به‌راحتی قابل تشخیص خواهد بود.


مطلب پیشنهادی: نظم دهنده چمدان ؛ همه نکات مهم برای انتخاب و خرید


جنس کاور چمدان

بیشتر کاورها از ترکیب پلی‌استر الاستیک و اسپادکس و برخی از مواد PVC شفاف ساخته می‌شوند. همچنین از انواع دیگر کاور می‌توان به کاور برزنتی چمدان و کاور چمدان خلبانی اشاره کرد.

برای فیکس کردن کاور معمولاً در پایین آنها نوعی بست وجود دارد. که عمدتاً از بست زیپی یا بست ولکرو (نام تجاری پارچه‌ی نایلونی به هم چسب که به‌جای زیپ به‌کار می‌رود) و گاهی از تسمه‌های یراق دار استفاده می‌شود.

ما پیشنهاد می‌کنیم یک کاور با بست زیپی خریداری کنید. به دلیل اینکه؛ بست ولکرو پس از استفاده مکرر و شستشو به‌تدریج چسبندگی خود را از دست خواهد داد. زیپ دوام بیشتری دارد.

چطور از کاور چمدان استفاده کنیم؟

استفاده از کاور چمدان واقعاً آسان است. تنها لازم است کاور را روی آن‌ها بپوشانید و بست زیپی یا تسمه پایین آن را ببندید.

بسیار مهم است که پیش از خرید اینترنتی کاور چمدان به‌دقت چمدان‌تان را اندازه بگیرید. در غیر این صورت کاور با اندازه اشتباه خریداری خواهید کرد.

کاور چمدان از کجا بخرم؟

ما معمولاً پیشنهاد می‌کنیم از خرده فروشان بزرگ مانند دیجی‌کالا خرید کنید یا به خورده فروشان لوازم کیف و سفر شهر خودسر بزنید.

برای خرید بهترین کاور های چمدان از دیجی کالا روی لینک زیر کلیک فرمایید:


در ادامه بخوانید: صفر تا صد خرید چمدان هوشمند


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا